“Velsmagende autentisk thai mad”
Anmeldelse af Baan Thai Isarn

Baan Thai Isarn
Køkkener: Thai
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro

Vi fik store indbagte rejer som starter og det var en dejlig sød chilli dip der fulgte med.
De efterlgende hovedretter med nudler med svinekød og kylling med stærk holy basil var virkelig velsmagende og meget store portioner. 388kr. For de 3 retter inkl. danskvand og mineralvand

Tak, SuneHjorthDK

Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Lille og autentisk spisested med super lækkert og velsmagende mad. Udvalget er stort og vi smagte flere forskellige retter med hver deres specielle særpræg

Dato for besøg: februar 2020
Tak, mikael_krogh_8850_dk
Anmeldt 30. december 2019

Her ved man igennem flere års erfaring hvordan thairetterne bør smage...Målrettet rammer retternes tilberedelse en bevidst kvalitet som udmærker denne restaurant i toppen af thai tilbud i København.Køkkenet har bevaret de'indfødte' kvaliteter og er ikke gået på danske kompromisser...vi var tre personer...der fik forskellige retter...og tilberedelsen og nydelsen af retterne var en fælles oplevelse...fra supperne...forårsrullerne og hovedretterne....Betjeningen var hurtig,- servicerende og precise...På dette sted..sjovt indrettet..og plads til adskillige gæster...ved man hvad man vil med sin restaurant..! Køkkenet har flot åbent hver dag indtil kl.22...og man kan daglig nyde at spise fra kl.12-23! Alt i alt en thailandsk nydelse midt i København..!

Dato for besøg: december 2019
Tak, janhertz
Anmeldt 28. december 2019 fra mobile enheder

Super dejlig autentisk mad. Det blev kvalificeret af vores udvekslingsstuderende fra Thailand.
Pris niveau er også fornuftigt. Vi spiste 8 mennesker incl. drikkevarer for 1670 kr. ialt.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 59heidia
Anmeldt 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted i Lille Istedgade.lidt undseeligt i en lille mørk gade nær den kulørte ende af Istedgade. Men tag ikke fejl. Uhørt velbesøgt i restauranten såvel som til take away. Vi var heldige at få det sidste ikke reserverede bord.
Valget faldt på en tastning menu med fire forretter og tre hovedretter samt dessert. Delikat og hurtigt tilberedt og serveret rygende varmt. Der var mere end rigeligt til alle og overskydende mad fik vi skam tilbudt at få med hjem. Så søndagens måltid var samtidig sikret til såvel vennepar som os.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, MichaelSejerHansen

Rejsende, der kiggede på Baan Thai Isarn, kiggede også på

Har du været i Baan Thai Isarn? Fortæl om dine oplevelser!