“Lækker velsmagende thai mad”
Anmeldelse af Baan Thai Isarn

Baan Thai Isarn
Book med
Baan Thai Isarn er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Thai
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 29. august 2017 fra mobile enheder

Jeg fik en meget lækker og velsmagende portion stegte ris ned kylling, æg og grønsager. Menukortet er stort og meget varieret. Restauranten ligger lidt anonymt og kan nemt overses. Det er ikke sidste gang, jeg nyder min aftensmad der.

Tak, Marianne S

Anmeldt 27. april 2017 fra mobile enheder

Havde bestilt bord, men der var god plads ved ankomst kl. 18.00. Særdeles varieret menukort med mange spændende retter. Vi fik lækre forårsruller til start og lækre hovedretter. Servicen var god og venlig og stemmingen generelt hyggelig og uformel. Lokalet er ikke noget specielt, men maden var fremragende og i imponerende mængder. Prisen er lav i forhold til kvaliteten og vi kommer bestemt igen. Afgjort et besøg værd.

Tak, jakobmh
Anmeldt 27. februar 2017

En af de mere anonymt beliggende thairestauranter i København, men også en af de bedste. Det hele er meget autentisk. Der er drøn på chilien, og alle de klassiske retter serveres i rigelige portioner, faktisk nok til at dele en hovedret, hvis man først spiser en af de fantastiske supper til forret. Stedet kan godt virke lidt suspekt udefra, tæt på Istedgade, men er man først trådt indenfor, fortryder man det ikke.

1  Tak, Peter H
Anmeldt 16. februar 2017

Super hyggeligt sted, med dejlig betjening! Maden var super lækker - med et stort udvalg af retter. .

Tak, Kristina D
Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Vi spiste Pad-Thai nudler og kylling med basilikum og chili en lørdag aften. Begge retter smagte forrygende og alle ingredienser var friske med dejligt sprøde grøntsager. Vores største udfordring var at få spist op de store portioner. Det var ikke vores første besøg og bestemt ikke den sidste. Kan varmt anbefales.

Tak, finnurgeir

Rejsende, der kiggede på Baan Thai Isarn, kiggede også på

Har du været i Baan Thai Isarn? Fortæl om dine oplevelser!