“Lækker spicy mad”

Køkkener: Vietnamesisk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 6. september 2017 fra mobile enheder

Fik en lækker spicy salat med kylling. Virkelig god mad til pengene. Restauranten er kommet på min favoritliste.

Tak, Marianne S

Anmeldt for 19. august 2017

Hyggeligt lille sted der virkelig formår at én følelsen af, at være sat direkte på et fortovsspisested i Hanoi.Lidt småbeskidt var der, men det passer vel til konceptet!? Maden er virkelig autentisk, krydret og velsmagende, og der var rigeligt.

Tak, Bali7_111
Anmeldt for 26. juli 2017 fra mobile enheder

God mad, frisk tilberedt og urolig sød betjening. I love it!!! Prøvet både baguette og nudelsalater. Alt er godt og lækkert.

Tak, Christina189544
Anmeldt for 4. maj 2017 fra mobile enheder

Maden er rigtig god og velsmagende fremstillet af gode friske råvarer.
Maden serveres hurtigt af meget servicemindede og venlige medarbejdere. Det er prismæssigt meget overkommeligt.

Tak, DominoWest
Anmeldt for 1. april 2017

Fik en lækker sandwich, spicy og med fyld der i sin kombinations var helt perfekt. Supperne så også gode ud, smagen af dem må jeg have tilgode...

Tak, Rikke H

Rejsende, der kiggede på District Tonkin - Bánh Mí, kiggede også på

Har du været i District Tonkin - Bánh Mí? Fortæl om dine oplevelser!