“Fantastisk oplevelsesaften”

Køkkener: Thai
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Nørrebro

Vi har været på KiinKiin 5-7 gange og det har været en stor oplevelse hver gang.

Denne gang med ny menu, en smule mere oplevelses baseret end tidligere. (Personalet flambere, tryller, “laver marinader” osv.)

* Stemningen og indretning er meget autentisk, utroligt hyggeligt sted, der behager alle sanser
* Smagsnuancer og oplevelse er noget helt særligt (verdensklasse)
* Verdenklasse mad - ganske enkelt

* Tidligere var KiinKiin via Henrik Yde kendt for at parre vin og mad - synes ikke den var helt skarp denne gang
* Største minus - for små glas vin, jeg “grov drikker” ikke vin, men nogle servinger var alt for små (bestilte 8 glas vinmenu)
* Forretterne kom alt for hurtigt (muligvis pga Corona), da bordet skulle afsluttes på 4 timer

Dato for besøg: september 2020
Tak, Vedelsby

Har set frem til dette besøg i næsten 1 år, og blev bestemt ikke skuffet. Alle sanser blev vækket - smager, dufte og visuelt var som en tur til Thailand. Personalet var søde og opmærksomme, og vi havde en fantastisk aften. Nok ikke sidste gang vi besøger Kiin Kiin.

Dato for besøg: september 2020
Tak, HelleOA
Anmeldt 30. juli 2020

Vi havde en fantastisk aften på Kiin Kiin i forbindelse med deres 10-års jubilæum. Vi fik en masse snacks den første halve time, hvilket var interessant og lækkert. Hertil fik vi tilbudt en cocktail, hvidvin eller champagne, men dog uden besked om, at dette var til en ekstra pris - det kom på regningen. Herefter blev man ledt ovenpå til en mere stille servering af 10 vidt forskellige men super lækre og interessante retter. Der er lidt et problem med, at tjenerne ikke er så gode til udtalen på engelsk, men det var nu mest et autentsik indslag. Deres spicy salat var lidt for spicy (vi er ellers glade for stærkt mad), men ellers var der ingen fingre at sætte på maden, og vinen kom i et passende tempo med god introduktion og en passende mængde, nu vi havde bestilt vinmenuen med 10 glas til. Vores tjener var så uheldig, at hun tabte vinflasken på bordet, så der røg vin ud over bordet og en af os, men det tilgav vi hende - det var heldigvis kun hvidvin! Man kunne dog godt lige få tilbudt en kompensation for den oplevelse.
Overordnet set var det et anbefalelsesværdigt besøg, som vi gerne vil gøre igen en anden gang.

Tak, michaelhT7323FP
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde hørt fra andre at Khin Khin skulle være et verdensklasse Thai køkken - vi er enige. Vi blev modtaget af venlige tjenere, champagne og 6-7 lækre snack-serveringer. Her vil vi især fremhæve Thailandsk pølse serveret i glaskuppel med “tuk-tuk” forurening - virkelig sjov og autentisk. Vi blev herefter ledt ovenpå hvor der ventede os 10 lækre, varierede retter (til slut 2 mere end fabelagtige desserter)...thai i absolut verdensklasse, lækker stemning, kompetent og munter servering, 4-5 timer senere totalt mættet af en stor madoplevelse.

Tak, PeterUlrikJensen
Anmeldt 18. juni 2020

10 teasers + 10 retter

Fantastiske smagsoplevelser hele spektret rundt.

Mad - show med charmerende og imødekommende betjening.

Særdeles rimelig prissætning.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, odo381

Rejsende, der kiggede på Kiin Kiin, kiggede også på

Har du været i Kiin Kiin? Fortæl om dine oplevelser!