“Brætspil mm”

Bastard Café
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 13. juli 2018

Hyggelige rammer til en eftermiddag eller aften med spil.

Et utroligt udvalg af spil, rom & gin
Et fint udvalg af andre drikkevarer
Et imødekommende personale
En App så du kan bestille uden at rejse dig fra dit spil
Et mangelfuldt udvalg af mad.

Da man ikke vurderer en gaffel på hvor god den er til at spise supper med har jeg heller ikke tænkt mig at vurdere Bastarden ud fra deres madudvalg, Hvis der nogenside kommer et ordentligt madudvalg skal jeg personligt omprogrammere Tripadvisor.dk så det bliver muligt at give den 6. stjerne. Indtil den dag må vi nøjes med en meget fortjent 5'er

1  Tak, Anton L

Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Bastard er på få år, blevet en super populær sted at tage hen, specielt inden byen, torsdag, fredag og lørdage.
Dette gør, at det kan være utrolig svært at finde et bord, disse dage, selvom café er blevet udvidet.

Da jeg startede med at komme på bastard,( for 3-4 år siden) var det virkelig nørdernes mekka! Der blev snakket lidt imellem de forskellige borde, selvom folk ikke kendte hinanden, og tage imod tips og tricks. Grupper sad i timevis og spillede diverse spil , og der var plads til snak og fordybelse.
Lidt af den magi, er desværre forsvundet lidt med mængde af mennesker, og den dertilhørende larm. Samt, at det nu er stort set alle der kommer for at spille. Også dem der i skole tiden, havde travlt med at drillede de samme nørder.
For en månede siden, sat jeg ved siden af sådan en gruppe, og de tog heller ingen hensyn, og bumpede ind i vores bord to gange, (uden at undskylde ) Hvilket er rimelig pres, når man sidder med et spil som Settlers, med mange brikker og dele at holde styr på.

Deres udvalg af spil er faktisk! Og der er altid nogle frivillige "gamemasters" der kan hjælpe og vejlede med spillene. Og de er skide søde at snakke med!!

Baren har også en flot udvalg, så man ikke sidder og tørster, samt at man kan købe forskellige snack. -Når køkkenet er åben.
Fordi deres mad/snacks udvalg er begrænset, er det også tilladt at tage mad med udefra.

Jeg elsker at komme på Bastard, men kommer kun uden for "Rush Hour".

1  Tak, livvallam
Anmeldt 11. juni 2018 fra mobile enheder

Jeg elsker at være på Bastard Café, da mulighederne for spil er så mange. Et sted man ikke keder sig, da der er spil for enhver smag.

Tak, SimoneTIB
Anmeldt 24. marts 2018 fra mobile enheder

Total hyggeligt sted, hvis man skal hygge med vennerne. Og skal spille man kan både få drinks og snacks samtidig med.
Kan klart anbefales

Tak, Rikke N
Anmeldt 3. februar 2018 fra mobile enheder

God stemning med fornuftigt udvalg af drikkevarer men begrænset menu af mad. Antallet af spil gør det til en jungle, og man kan snildt fortabe sig i diverse universer.

Tak, Nicolai E

Rejsende, der kiggede på Bastard Café, kiggede også på

Har du været i Bastard Café? Fortæl om dine oplevelser!