“Fantastisk sted”
Anmeldelse af Restaurant Karla

Restaurant Karla
Reservér med
Restaurant Karla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi servere Danske retter og smørrebrød i hyggelige omgivelser - om sommeren har vi også 60 pladser udendørs, lige midt i København mellem National Museum, Glyptoteket og Tivoli
Anmeldt 6. oktober 2018

Super skøn atmosfære, lækkert mad, og rigeligt af den og service der er i top.
Kan kun anbefale denne restaurant

1  Tak, HelleB166

Anmeldt 28. juli 2018 fra mobile enheder

Dette var et dejligt besøg med venligt og opmærksomt personale Vi fik kartoffel-porrer suppe med bacontern, som var super god, men måtte godt være en smule varmere. Så fik vi wienersnitsel, stegte kartofler og dejlig varm sovs. Denne ret var helt i top. Til sidst dejlig hjemmelavet æblekage ummm. Alt i alt et besøg værd

Tak, Jannie11
Anmeldt 4. juli 2018 fra mobile enheder

I vores research efter et egnet etablissement til afholdelse af en herrefrokost med 20-25 deltagere, besøgte vi Restaurant Karla på Dantes Plads. En dejlig sommerdag sad vi udendørs under de smukke parasoller og nød luksusplatten med marinerede og karrysild, saltstegte sild, pandestegt fiskefilet, gravad laks med asparges, lun leverpostej med bacon og rødbeder, hønsesalat, flæskesteg (kamsteg), lune hjemmelavede frikadeller, moden brie og blåskimmelost - alt veltilberedt og lækkert anrettet i XXL-portionsstørrelse. Prisen 268kr absolut i orden i forhold til kvalitet og mængde. Restauranten har udendørs servering på åben plads tæt på Rådhuset, og plads til 30 gæster i separat lokale. Betjeningen professionel og nærværende. Restaurant Karla kan absolut anbefales til dem, der holder af veltillavede danske frokostretter.

Tak, FrankieAdk
Anmeldt 2. juli 2018

Vi var 4 personer der fik frokorst. Der blev valgt noget forskelligt fra et meget stort menykort
Maden var veltilberet og smagte skønt.Servicen var god
Det er skønt man kan sidde udenfor et sted jeg varmt kan anbefale
Kommer igen da man for noget for pengene

Tak, Thomas T
Anmeldt 22. juni 2018

Super hyggelig og pæn ren restaurant. Rigtig god og venlig personale. Maden er dejlig dansk. Er anrettet rigtig pænt og smager dejligt. Restauranten kan varmt anbefales.

Tak, reipur1

Rejsende, der kiggede på Restaurant Karla, kiggede også på

Har du været i Restaurant Karla? Fortæl om dine oplevelser!