“Frokorst”
Anmeldelse af Restaurant Karla

Restaurant Karla
Reservér med
Restaurant Karla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi servere Danske retter og smørrebrød i hyggelige omgivelser - om sommeren har vi også 60 pladser udendørs, lige midt i København mellem National Museum, Glyptoteket og Tivoli
Anmeldt 2. juli 2018

Vi var 4 personer der fik frokorst. Der blev valgt noget forskelligt fra et meget stort menykort
Maden var veltilberet og smagte skønt.Servicen var god
Det er skønt man kan sidde udenfor et sted jeg varmt kan anbefale
Kommer igen da man for noget for pengene

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 527thomast

Anmeldt 22. juni 2018

Super hyggelig og pæn ren restaurant. Rigtig god og venlig personale. Maden er dejlig dansk. Er anrettet rigtig pænt og smager dejligt. Restauranten kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, reipur1
Anmeldt 10. maj 2018 fra mobile enheder

Super betjening, søde og opmærksomme.
Maden var helt i top, vi fik hønsesalat og det smagte virkelig godt - alt i alt en rigtig dejlig oplevelse

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Hanne B
Anmeldt 18. marts 2018

Maden var lækker blev serveret hurtigt og vi gik mætte fra bordet. Dejlig betjening og hyggelige lokaler

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Karina H
Anmeldt 6. marts 2018 fra mobile enheder

Med besøg fra Italien, ville vi finde en typisk dansk restaurant! Den fandt vi hos Karla!! Dejlig velsmagende middag og platte. Fin og hurtig betjening til stor glæde for os alle

Dato for besøg: marts 2018
Tak, meretemingolla

Rejsende, der kiggede på Restaurant Karla, kiggede også på

Har du været i Restaurant Karla? Fortæl om dine oplevelser!