“Hyggelig restaurant med god dansk mad.”
Anmeldelse af Restaurant Karla

Restaurant Karla
Reservér med
Restaurant Karla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi servere Danske retter og smørrebrød i hyggelige omgivelser - om sommeren har vi også 60 pladser udendørs, lige midt i København mellem National Museum, Glyptoteket og Tivoli
Anmeldt 22. juni 2018

Super hyggelig og pæn ren restaurant. Rigtig god og venlig personale. Maden er dejlig dansk. Er anrettet rigtig pænt og smager dejligt. Restauranten kan varmt anbefales.

Tak, reipur1

Anmeldt 10. maj 2018 fra mobile enheder

Super betjening, søde og opmærksomme.
Maden var helt i top, vi fik hønsesalat og det smagte virkelig godt - alt i alt en rigtig dejlig oplevelse

Tak, Hanne B
Anmeldt 18. marts 2018

Maden var lækker blev serveret hurtigt og vi gik mætte fra bordet. Dejlig betjening og hyggelige lokaler

Tak, Karina H
Anmeldt 6. marts 2018 fra mobile enheder

Med besøg fra Italien, ville vi finde en typisk dansk restaurant! Den fandt vi hos Karla!! Dejlig velsmagende middag og platte. Fin og hurtig betjening til stor glæde for os alle

Tak, meretemingolla
Anmeldt 24. februar 2018 fra mobile enheder

God service allerede på mail da jeg forespørger på reservation og børnemenuer.
Lækkert og godt dansk menukort og gode børnemenuer.
Kan varmt anbefales

Tak, HelleJun

Rejsende, der kiggede på Restaurant Karla, kiggede også på

Har du været i Restaurant Karla? Fortæl om dine oplevelser!