“Dansk middag for italienere”
Anmeldelse af Restaurant Karla

Restaurant Karla
Reservér med
Restaurant Karla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi servere Danske retter og smørrebrød i hyggelige omgivelser - om sommeren har vi også 60 pladser udendørs, lige midt i København mellem National Museum, Glyptoteket og Tivoli
Anmeldt 6. marts 2018 fra mobile enheder

Med besøg fra Italien, ville vi finde en typisk dansk restaurant! Den fandt vi hos Karla!! Dejlig velsmagende middag og platte. Fin og hurtig betjening til stor glæde for os alle

Tak, meretemingolla

Anmeldt 24. februar 2018 fra mobile enheder

God service allerede på mail da jeg forespørger på reservation og børnemenuer.
Lækkert og godt dansk menukort og gode børnemenuer.
Kan varmt anbefales

Tak, HelleJun
Anmeldt 8. februar 2018 fra mobile enheder

Vi fik husets burger, der er inspireret af en god gammeldags dansk bøf med bløde løg. Så altså en anderledes burger, men fint tilberedt og meget solid. Kan mætte enhver. Rart med god gammeldags kompetent betjening, hvor man føler kunderne er i focus.

Tak, 49MichaelL
Anmeldt 4. februar 2018

Allerede fra telefonisk kontakt top service. På spørgsmål om glutenfri, handicap P-plads og priser er svaret ja, ja, og fra 148kr for hovedret og opefter.
Der er hyggeligt, føler mig hjemme og velkommen, service er i top og min plankestage er super mør, meget velsmagende og husets vin er fin.
Jeg kommer rigtig gerne igen, og kommer man en anden dag end lørdag får man 25% på ÆldreSagen.

Tak, katkir40
Anmeldt 22. januar 2018

Vi var 8 mennesker til spisning og kunne frit vælge fra kortet. Maden var dansk og veltillavet og indbydende. Betjeningen var særdeles venlig og kompetent. Vi kommer gerne igen.

Tak, KirstenHy

Rejsende, der kiggede på Restaurant Karla, kiggede også på

Har du været i Restaurant Karla? Fortæl om dine oplevelser!