“Forkert levering og flabet service ”

A Hereford Beefstouw Tivoli
Køkkener: Steakhouse
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Beskrivelse: Velhængte, møre, saftige oksebøffer af kød i særklasse. Friskbrygget øl fra kobberkedlerne i kælderen og et bredt udvalg af udsøgte vine.
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Vi har oplevet denne kæde som god i fortiden. Men denne gang skuffede de. Vi fik leveret det forkerte mad 4 gange - det er en træls situation at stille os i - da vi ikke bryder os om at klage. Efter deres mange fejl siger tjeneren så til kunnen (min mor) “nu hører du ikke efter”. Kort sagt: dårlig service.

Tak, mill1283
A-H-B-Tivoli, Gæsteansvarlig hos A Hereford Beefstouw Tivoli, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2020

Mange tak for din besked. Vi sætter altid pris på at få feedback på det stykke arbejde, vi leverer i restauranten. Det er dybt beklageligt, at serveringen under jeres besøg ikke levede op til forventningerne. Det er bestemt noget, vi vil gøre vores bedste for ikke sker igen. For det er bestemt ikke A Hereford Beefstouw stil. Igen beklager vi rigtig meget og sætter stor pris på din feedback, så vi i fremtiden kan være ekstra opmærksomme på dette. Med venlig hilsen Claus Thomsen, A Hereford Beefstouw

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Det er vores favoritsted gennem 30 år, hvorfor det ikke er overraskende med glad betjening, hvor råd til vin var en stor succes. Kød er altid super mørt og bedste kvalitet. Eneste grund til den sidste manglende stjerne er salatbaren, som jo desværre pga. Covid-19 ikke kan lade sig gør denne sommer Så når sen er retur og vi kommer igen, vil det helt sikkert blive fem stjerner igen.

Tak, Feldborg64

Mange tak for anmeldelsen. Det glæder os meget at høre, I havde en god oplevelse og vi ser meget frem til at byde jer velkommen en anden gang. Med venlig hilsen Claus Thomsen, A Hereford Beefstouw

Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad, veltilberedt og mørt, en anelse dyrt men en god oplevelse for smagsløgene, salaten med bacon og bluecheese dressing var god.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mogenshj

Tusinde tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på. Med venlig hilsen Claus Thomsen, A Hereford Beefstouw

Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

Deres frokost menu er super fin og til meget rimelige priser. Virkelig godt og god betjening - det kan kun anbefales!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 507helenew

Anmeldt 20. maj 2020

Vi fik en lækker mør rød ribeye, nye kartofler med løvstikke, god sauce, med en sideorder af sæsonens grønt: Fenikkel, dild, nye ærter og spidskål.
Hertil fik vi Bryggeriets hjemmebryggede cola og Black Coffee Porter (Den bedste porter i byen). Vi fik endda lov at få smagsprøver på de to andre lækre øltyper de kunne byde på. Dette sted kan virke dyrt, men du får hvad du betaler for og det er LUKSUS!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Global722695

Rejsende, der kiggede på A Hereford Beefstouw Tivoli, kiggede også på

Har du været i A Hereford Beefstouw Tivoli? Fortæl om dine oplevelser!