“Perfekt indisk spiserestaurant med stor kvalitet, lidt dyrt”
Anmeldelse af GURU

GURU
Book med
GURU er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Spisested, Indisk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Indisk mad når det er allerbedst, i hjertet af København, et stenkast fra Rådhuspladsen - skråt overfor Cirkusbygningen og Dagmar Bio. Guru er Skandinaviens første indiske restaurant, som blev etableret i 1973. Konceptet binder det fortryllende Indien sammen med det kølige og minimalistiske Skandinavien i en ny fortolkning af indisk mad. Hos Guru tilbereder vi alle vores retter fra bunden af med friske råvarer og friskkværnede krydderier. Vi er stolte af vores originale indiske restaurant, hvor vores indiske gourmetkokke står bag blusset og tilbereder et bredt udvalg af originale nord- og syd indiske retter. Ønsker du at reservere bord eller bestille take away, så gå til vores website. Vi tilbyder et bredt udvalg af autentiske nord- og syd indiske retter, mange vegetarretter og hjemmerørte desserter. Alt hvad vi serverer er hjemmelavet – også vores yoghurt og is. Vores kokke sammensat en række menuer med det helt rigtige tilbehør – dem anbefaler vi varmt. Prøv også en af vores forfriskende mango lassier, som smager himmelsk!
Anmeldt 26. juli 2017

Vi fik dejlige indiske retter - med masser af smagsindtryk og krydret efter eget ønsker.
Vi kan til en hver tid anbefale dette sted, dog er det lidt dyrt !

Tak, Ken J

Kære Ken

Tusind tak for at du tog dig tid til at skrive en anmeldelse af Guru og tak for rosen:)

Vi er så glade for at du har haft en hyggelig oplevelse, og vi vil helt sikkert dele dine komplimenter med resten af holdet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til Guru igen i den nærmeste fremtid.

Anmeldt 26. juli 2017

mig og min mand og søn var der spise i fredags d21 en hyggelig restaurant og en godt service og god mad kan godt anbefald andre til komme der
hilsen linda haase

Tak, LindaHaase

Kære Linda

Anmeldt 25. juli 2017

Vi var til frokost på restauranten, som desværre var næsten tom på denne hverdag. Vi fik hurtig og fin betjening. Lokalet er meget smukt og æstetisk og egner sig til grupper og lidt større selskaber - elegant, flot og moderne indisk stil med højt til loftet. Maden bliver smukt præsenteret og er aromatisk men ikke stærk. Jeg kunne personligt godt tænke mig et lidt større udvalg og en smule stærkere mad. Men jeg tror faktisk, at det passer godt til det danske klientel. Hvis man vil have maden mere krydret, kan man blot give tjeneren besked. En god men ikke helt billig oplevelse!

Tak, Merete C

Kære Merete

Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgte i går GURU for tredje gang (en af gangene som take-away). Alle gange sidder smagsoplevelsen lige i skabet - har endnu ikke oplevet bedre autentisk smag udover i Indien eller London. Atmosfæren er også meget indisk, herunder personalet som er utrolig flinke og fra Indien, hvilket kun gør den samlede oplevelse bedre. Skulle der sættes én finger på noget, så var betjeningen denne gang en anelse langsom, men uden at ødelægge noget for os.
Jeg glæder mig allerede til at komme tilbage - og forhåbentlig introducere venner og familie for stedet.

Tak, Steffen J

Kære Steffen

Anmeldt 24. juli 2017

Guru er den bedste indiske restaurant i København. Maden er fantastisk. Betjeningen er rigtig god. Det er rart, at man kan se de åbne tandoor-ovne, hvor maden tilberedes, og udluftningen herfra er så god, at man overhovedet ikke generes af røgen fra ovnene.
På en skala fra 1 til 5 turbaner, får Guru 5 turbaner fyldt med appelsiner.

Tak, Carsten A

Kære Carsten

Tusind tak for at du tog dig tid til at skrive en anmeldelse af Guru og tak for rosen og de mange turbaner :D

Team Guru

Rejsende, der kiggede på GURU, kiggede også på

Har du været i GURU? Fortæl om dine oplevelser!