“Middag før koncert i Vega”
Anmeldelse af Konfusion - LUKKET

Konfusion
Køkkener: Bar, Gastropub
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det ydre Vesterbro
Beskrivelse: Konfusion er en cocktailbar som også serverer tapas – Baren er beliggende på det hippe og hyggelige Vesterbro, hvilket stedet også bærer præg af. Fra man træder ind af døren, vil man føle sig rigtigt godt tilpas i de varme og stemningsfulde lokaler. Da Konfusion ligger op til en god aften med fest og cocktails, vil du derfor opleve af musikken er højere, end på andre tapasbarer, for at skabe en festlig stemning. Vi ønsker at holde vores koncept enkelt og har derfor et godt men mindre udvalg af tapas, vine, øl og cocktails. Vores medarbejdere er valgt efter deres gode humør og ikke deres intense studier af vine og tapas. Vi glæder os til at se dig på Konfusion!
Anmeldt for 10. marts 2017

Konfusion er et utrolig hyggeligt sted!! Der er kun to punkter på menuen: Lille sult eller Stor sult. Og det betyder de lækreste tapas - meget autentiske! - i en stor og en mindre version. Vinen kan man selv vælge i vinskabet - til en yderst fornuftig pris. Dejlig mad og et virkelig skønt personale!! Kan anbefales på det varmeste.

Tak, JorgenWinther

Anmeldt for 8. februar 2017 fra mobile enheder

Fik en "stor sult tapas" - lidt kedelig, både anretning og smagsmæssigt. Servicen var til gengæld god og hurtig. To ens gode cocktails for 100kr vejede lidt op for den lidt skuffende tapas..

Tak, Martha J
Anmeldt for 28. januar 2017

Hyggelig indretning og sød betjening. Deres tapastallerken var meget skuffende. Virker som noget, der er pakket ud af indpakningen fra supermarkedet. Savner nogle hjemmelavede og/eller gode råvarer. Undlod at bruge vores sidste to gavekort til stedet, da vi ikke synes, at maden var det værd.

1  Tak, Mads Jacobi G
Anmeldt for 4. januar 2017 fra mobile enheder

Det er en super hyggelig restaurant med god betjening maden er anrettet pænt kan varmt anbefale denne restaurant

Tak, Lone L
Anmeldt for 8. december 2016

Inden koncert i Vega tre venner til aftensmad. Tre gange tapasfad og øl. God og opmærksom betjening og rigeligt med retter på fadet. Ingen lune tapas, men godt udvalg af chauterie, oliven og oste. Dejligt brød ad libitum. Regning: Lige under 600 kr. for alle tre med to øl pr. mand og kaffe. Fornemt.

Tak, Lasse Ø

Rejsende, der kiggede på Konfusion, kiggede også på