“Rigtig godt”

Sliders - Noerrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Blev meget positivt overrasket. Fik 3 forskellige slidere som alle smagte godt. Deres fritter var også lækre og deres trøffelmayo var virkelig god. Fint prisniveau

Tak, tinamS9844XT

Anmeldt 6. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækre burgere. Vi bestilte tre hver og det var riiiiigligt! Kan klart anbefales! Og vi kommer helt sikkert igen. Eneste minus er højstolene uden ryglæn

Dato for besøg: november 2019
Tak, simonecB5891SK
Anmeldt 24. november 2019

Vi har været på Sliders 2 gange før og været meget tilfredse, denne gang var dog en anden historie. Tjenerne virkede som om de var trætte af alt og alle og var deciderede uhøflige. Burgerne var rester fra Sliders fødselsdag dagen inden og var derfor en ændret menu. Vi havde set frem til den normale menu og blev først informeret om det ved kassen. Ingen info på Instagram, Facebook eller deres hjemmeside.
Burgerne var klasket sammen og meget kedelige.
Vi håber Sliders retter op og får lært deres tjenere om god service, så kommer vi helt sikkert igen. For de første to gange var virkelig gode.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Pernille J
Anmeldt 18. september 2019

Super gode burgere og så mange forskellige at vælge imellem. Skønt sted. Det kan varmt anbefales at spise disse burgere.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Lisbet P
Anmeldt 30. juli 2019

Vi var 4 personer, som ikke havde prøvet Sliders før, men vi er glade for burgere og havde læst de mange fine anmeldelser, så forventningerne var pænt høje. Vi fik 3 små burgere med pommes fritter hver, og var rundt i stort set alle burger-variationerne. En kæmpe skuffelse: Alle burgere var pap-agtige, sukrede, fedtede, triste og serveret i noget der mest mindede om en sød version af en miniature tebolle fra guldbagerenen i 80'erne. At kalde kødet flammegrillet er decideret en joke - det var snarere gråt og lettere mystisk i konsistensen. Vi prøvede også en enkelt vegetarversion og den var bare kartoffelkedelig, og derudover en med confiteret and, som i konsistensen mindede om kattegylp. Tilbehøret, som skulle gøre det til gourmetburgere var ikke tilstede - fx manglede osten i den med 3 slags ost eller også var det så sparsomt, at man ikke kunne smage det. Det er ikke gourmet at smide et lille forkølet "syltet" jordbær i en burger. Det er bare mærkeligt og fortænkt. Dertil kommer, at alt er pakket ind i voldsomme mængder overdesignet emballage - helt ude af trit med tiden. Selv vand serveres på plastflasker, men så kan man selvfølgelig også tage 25 kr. for en flaske. Lokalet er kantine-agtigt med ucharmerende plastbokse med servietter på de fedtede borde og umagelige bænke, så man ikke bliver hængende længere end højst nødvendigt. Der var kun tjener da vi var der, hun var sød og venlig, men hendes eneste rolle er at stå i kassen og tage imod bestilling og betaling, og dernæst at smide de virkelig grimme stålbakker a la Alcatraz med vores overindpakkede mad på bordet. Så det er ikke personaleomkostninger, der tynger stedet. Alt i alt minder det hele mere om McD end om gourmet. Bortset fra prisen, selvfølgelig.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Lea M

Rejsende, der kiggede på Sliders - Noerrebro, kiggede også på

Har du været i Sliders - Noerrebro? Fortæl om dine oplevelser!