“God mad fra asien”
Anmeldelse af Magasasa

Magasasa
Reservér med
Magasasa er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 1.126 af 2.887 Restauranter i København
Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 15. februar 2018 fra mobile enheder

Det var lækker og frisk mad.
Portionsstørrelsen var stor.
Gode stole at sidde i..
Kan anbefale dette sted, som også er overkommelig i pris.

Tak, Michelle J

Anmeldt 16. december 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad og til rimelige priser. Bestemt et sted jeg anbefaler .
Super hurtig mad og rare og smilende personale. Det er ikke sidste gang vi kommer der.

Tak, Muttihn
Anmeldt 11. december 2017 fra mobile enheder

Det er så tæt på Kina og Asien man kan komme. Maden er særdeles velsmagende, kommer hurtigt og smager fuldstændigt som sad man ved et lille plastikbord på et gadekøkken i Shanghai. Ganske enkelt formiddabelt. Indretningen er spartansk. Storken hårde men det er jo heller ikke meningen man skal sidde der evigheder. Nudlerne bliver lavet mens man ser på det. De har en sand nudelmester som slynger dejmassen rutineret rundt. Helt klart en af mine yndlingssteder i Kødbyen.

Tak, Kasper M
Anmeldt 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Velsmagende kinesisk mad hurtigt tilberedt og serveret af venligt og servicemindet personale. Kan varmt anbefales.

Tak, PoulJ55
Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Mange små, friske og smagfulde retter. De kom i en lind strøm og vi delte dem mellem os. Retterne er smagrige, smagfulde og smager autentisk, men hvorfor skulle de ikke det?!
Stedet er uformelt og man kan sagtens have børn med.

Tak, Kasper M

Rejsende, der kiggede på Magasasa, kiggede også på

Har du været i Magasasa? Fortæl om dine oplevelser!