“Sløvt”

Køkkener: Italiensk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 5. juli 2016

Efter vores forholdsvis uinteressante forret(bæst udvalg), gik der en time før vi fik vores magherita.
Der var for meget dej, som gjorde at pizzaen smagte ubagt.

Espressoen blev serveret med kold mælk, hvilket var en skam. Tiramisuen var total smagsløs.

Overordnet en kedelig og uinteressant oplevelse desværre.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, HjalteWittus

Anmeldt 5. juli 2016

Vi ankom 4 pers til det bestilte bord kl 18.00 på en mandag hvor vi blev mødt af en venlig engelsktalende tjener der introducerede konceptet til de to der ikke havde været der før. Da vi, hos en ny kvindelig tjener ville bestille 4 x "store Bæst" fik vi af vide at det pludselig ikke kunne lade sig gøre idet der ikke var tid til det indenfor de 2 timer vi havde bordet. ØV. Vi tog et beskedent måltid og gik hurtigt - skuffede. Hvis man ikke har tid til at spise signaturretten "Store Bæst" bør man informeres når man bestiller. At de forskellige tjenere modsiger hinanden er fuldstændig utilfredsstillende.
Stemningen var ødelagt og vi kommer ikke ikke igen - der er mange andre gode alternativer i Cph.

Dato for besøg: juli 2016
4  Tak, rss913
Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

Familien var samlet, og startede med charcuteri, hjemmelavet mozzarella og pizza. Al maden var lækker og veltilberedt. De tilhørende cocktails og rødvinen var mere end i orden.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Uffe J
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Fin betjening (dog kun på engelsk) og rigtig god mad. Vi fik mange rigtig gode små retter. Maden var generelt af en meget høj kvalitet.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 221keldr
Anmeldt 16. juni 2016

Jeg havde hørt meget godt om Bæst og forventningerne var naturligvis sat derefter. Så alle i selskabet var spændte på at smage hver deres pizza. Det var gode gourmet pizza'er, men konkurrence i Kbh er hård og selvom Bæst og deres pizza'er ikke faldt igennem, så er der langt til Mother, Neighbourhood.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, pete6689

Rejsende, der kiggede på Baest, kiggede også på

Har du været i Baest? Fortæl om dine oplevelser!