“Super lækkert sushi, igen igen!”
Anmeldelse af Restaurant Uma

Restaurant Uma
Få mad leveret
Køkkener: Japansk, Skandinavisk, Moderne
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi tilbyder sund og varieret mad lavet af den højeste kvalitet og friske råvarer. Hos Resturant Zuma får du det bedste fra to verdener. Japan møder Norden.
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Stedet kan varmt anbefales. Fisken er frisk og med all you can eat, er det muligt at smage forskellige varianter. Kun gode ord herfra.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Pernille C

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Især forretter og mellemretten var meget lækre og flot anrettede. Tredje ret som var sushi, var mere gennemsnitlig men stadig godt.

Tak, Tone72sp
Anmeldt 25. juni 2016 fra mobile enheder

UMA "S tasting menu er bare rigtig lækker. Nu har jeg prøvet den 2 gange og været til a la Carte 1 gang.
Man får god effektiv betjening på UMA og deres mad er virkelig godt .
Prisen er fair.
Vi kommer igen... Specielt fordi de kan finde ud af at lave fried Dumplinger... Uhmmmm
Prøv dem!!

Tak, 2980hsoling
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

Denne sushirestaurant er et besøg værd. Kvaliteten er absolut godkendt, også selvom det ikke er Sticks'n'Sushi - dog er det samme koncept, hvilket gør det nemt og lækkert.
Dygtige kokke, god kvalitet af maden og gode priser. Tjenerne kunne godt være lidt bedre, men de er stadig på et acceptabelt niveau.

Tak, michaellI9384UC
Anmeldt 20. maj 2016

Fik en deal bestående af 9 forskellige meget lækre japansk-kinesiske fusions specialiteter. Den 9. var et stort fad med sushi. Det var alt sammen meget lækkert og velsmagende. Nydeligt anrettet. Deres Ripasso er glimrende til prisen (lige godt 200,-).
Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, MrJGF

Rejsende, der kiggede på Restaurant Uma, kiggede også på

Har du været i Restaurant Uma? Fortæl om dine oplevelser!