“Aftensmad”

Køkkener: Kinesisk
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Lille men lækker og frisk, fyldte op hele tiden, der var lige det som der skal være ved en kinesisk buffe.

Tak, sen001

Anmeldt 7. januar 2020

Efter en lejlighedsfremvisning i området, spiste vi middag på restaurant "Den lykkelige familie"
Vi ankom tidligt (kl.17:30) og fik et bord uden at have reserveret.
Da vi havde halvtravlt valgte vi alle 4 at spise fra restaurantens buffet, som foruden asiatiske retter havde sushi og mongolian BBQ samt desserter/kaffe.
Alt var lækkert og frisk tillavet, og der blev hele tiden suppleret, så alt var frisk og indbydende.

Tak, Volle1953
Anmeldt 26. maj 2019

Selvom det ikke er den største kinesiske buffet, så er der alt hvad hjertet begærer. Der er også frisklavet sushi.
Der fyldes op og grundet restaurantens størrelse, så er atmosfæren stille og rolig, så vi føler os altid godt tilpas og ikke generet af uro fra alt for mange larmende børn.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, MilleD9
Anmeldt 12. maj 2019 fra mobile enheder

Et meget hyggeligt sted. Personalet er venligt og trækker dig tilbage under spisning. Maden smagte godt og der var nok af den. Der kan aftales menu og pris. Forholdet mellem pris og mad går godt i spænd sammen. Vi sad i det bagerste lokale, hvor vi kunne sidde ugenert.. stedet er værd st besøge med udsøgt kinesisk mad

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Lis C
Anmeldt 18. januar 2017

Vi holder meget ofte fødselsdag her, for fødselaren spiser for kr 1. Men det vigtigste er det ualmindelig søde og arbejdsomme personale og den altid friske og veltillavede mad. Buffeten er billig og meget stor med bl a suchi i lange baner. Vi kan varmt anbefale stedet også til en hurtig og billig gang aftensmad. De har for øvrigt også take a way

Dato for besøg: december 2016
3  Tak, anne mette n

Rejsende, der kiggede på Den Lykkelige Familie, kiggede også på

Har du været i Den Lykkelige Familie? Fortæl om dine oplevelser!