“Lækker mad, men koldt og støjende”
Anmeldelse af Restaurant Gorilla

Restaurant Gorilla
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 26. januar 2020

Vi var 8 venner ude og fik en lækker ti retters menu. Maden var lækker, venlig betjening, dog ikke fair at betale 450,- kr for postevand, som kun halvdelen af selskabet drak.
Vi blev placeret lige inden for døren, og der var så koldt pga træk fra døren, at vi måtte tage overtøj på.
Det værste var dog musikken. Den var så høj, at det var umuligt at føre en samtale 8 mennesker. Du kunne dårligt tale med sidemanden, og det var styrke, som sad vi på en bar og ikke en restaurant. Det er desværre den høje musik, der gør at vi ikke kommer igen, medmindre vi vil på bar. Ærgerligt nok.

Tak, IngridH2082

Anmeldt 20. januar 2020

Vi var 70 mennesker efter messe somvar inviteret. Fik kæmpe kander med Ginfizz som velkomst,- ca tre glas pr. mand. Derefter 8 retter. Super lækkert. Hele tiden var der vin og vand på bordene. Dog rigtig meget larm derinde. Ajusrtikken er ikke det bedste. Men ellers kanon sted.

Tak, Ejland N
Anmeldt 15. januar 2020

For et voksent par der ikke så ofte spiser på bedre restauranter var det en fremragende oplevelse at spise på Gorilla. Tilpas uformelt setup, tilpas formel servering med forklaring af hvad vi fik serveret (10 retters menu ) OG både forklaringer og valgmulighed omkring vin (vinmenu). Sjovt, velsmagende og behageligt.

Tak, 855jesperr
Anmeldt 12. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt og fint til prisen - men her en måned efter besøget kan jeg sandt for dyden ikke huske en eneste ret.

Tak, 356sinem
Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Fyldt restaurant, men betjening havde alligevel godt overblik. Borde står så tæt at man kan høre alt hvad der bliver sagt ved naboborde. Menuen og tilhørende vine var godt.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Bo-Tofte

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gorilla, kiggede også på

Har du været i Restaurant Gorilla? Fortæl om dine oplevelser!