“Mega nice”

Norrebro Bryghus
Køkkener: Europæisk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Nørrebro

Fik den lækreste veganske menu med vinmenu. Super god smagssammensætning. Skønne råvarer og tilpas mængde. Den ene af os spiser kød normalt, men savnede det ikke. Fin og prof servering og hygge. Vi er snart tilbage. :)

Tak, Madtilfolket

Anmeldt 16. september 2020

Det er s_tme fin mad de serverer på NB. Vi er vant til deres øl i dyre flasker nede i den lokale, men maden er virkelig fin. God suppe og udfordrende mad og så er der jo også en fin menu med fri øl som tilbehør. Meget positivt besøg - Tak for mad.

Tak, Dansker8
Anmeldt 15. september 2020

Skønne omgivelser, kompetent personale og dejlig mad. En rigtig god oplevelse, som klart kan anbefales.

Tak, jonaskA5174WT
Anmeldt 4. september 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med resturant på 1. sal og bar i kælderen. Maden var helt i top der kunne nydes med øl-cocktail.

Tak, EricaSoerensen
Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

En super god oplevelse
Fantastisk mad - vi fik den veganske 4 serveringer
Super god service og stemningen var i top

Tak, RikkeHald

Rejsende, der kiggede på Norrebro Bryghus, kiggede også på

Har du været i Norrebro Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!