“Fantastisk mad og god service.”
Anmeldelse af Norrebro Bryghus

Norrebro Bryghus
Køkkener: Europæisk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Nørrebro
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad, vi fik bryghusets 3 retters veganske sæson menu og maden var helt perfekt. Dertil fik vi bryghusets øl menu som også varmt kan anbefales. Så alt i alt god mad, lækker øl og god betjening.

Tak, 940rasmush

Anmeldt 3. august 2020

vi nød en dejlig frokost for 2, maden overraskede med at være usædvanlig god, og så er der selvfølgelig god øl til :)

Tak, M789W
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse. Lækkert mad med øl der passede til. God service. Vi kommer helt sikkert igen

Tak, Y9453JFheidil
Anmeldt 31. juli 2020

Her er øllet i højsæde
Mange forskellige slagt - og alle var gode
Maden er ikke så stort udvalg - men det vi fik var godt.
Kommer afgjort igen

Tak, P1erAarhus
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

3 gode smørrebrød med lækre varianter af øl
God atmosfære i pæne omgivelser med god service
Kan stærkt anbefales øl- eller madelskere

Tak, nikolajw592

Rejsende, der kiggede på Norrebro Bryghus, kiggede også på

Har du været i Norrebro Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!