“Interessant foredrag og fremragende mad med øl”
Anmeldelse af Norrebro Bryghus

Norrebro Bryghus
Køkkener: Europæisk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 4. juni 2018

Vi deltog i et foredrag om stedets historie og brygning af godt øl. Det var en meget kompetent og dygtig fortæller, som krydrede med smagsprøver.
Efterfølgende spiste vi en treretters menu med tilhørende ølmenu. Maden var en stor oplevelse, og de tilhørende øl var fint udvalgt og passede godt til retterne.
Der var fuldt besat ved alle borde, men alligevel var betjeningen effektiv, venlig og afslappet .
Det var en god oplevelse, som bliver bedre, når kælderetagen bliver færdigindrettet, så restaurant og bar bliver adskilt. Vi oplevede alt samlet på en etage, og der var trængsel.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, FlemmingBx

Anmeldt 15. maj 2018 fra mobile enheder

Vi spiste middag, dejlig velsmagende mad med tilhørende ølmenu, på et tidspunkt skal jeg benytte toilettet i kælderen, jeg troede ikke mine egne øjne, jeg skulle forcere noget der nærmest lignede en “losseplads” affald, brugt emballage og råvarer til produktionen lå i forrummet sammen med diverse udtjente møbler, mon ikke Arla også kunne tænke sig at få deres mælkekasser tilbage, de bruges til opbevaring af tomme ølflasker, alt i alt en meget kedelig oplevelse i en ellers velplejet restaurant.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Talkode
Anmeldt 28. februar 2018

vi kom kl. 12, som var åbningstid. V valgte godt øl og bestilte frokost 1 stk som dog viste sig at være meget pålæg og flere stykker rugbrød. Det var godt, og vi fik endnu en øl til maden.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Flemming L
Anmeldt 28. januar 2018

Ølen var ok, men for dyr til kvaliteten. Bestilte en gang mad til. Deres Gnocchi var en gang smør stegte kartoffelklatter, tror kokken skulle prøve at google retten en gang til. 920 DKK for tre personer er alt for dyrt, kvaliteten taget i betragtning.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Claus P
Anmeldt 18. november 2017 fra mobile enheder

Vi tog efter en koncert på Nørrebro bryghus for at få et godt måltid. Vi har været her før så forventningerne var høje. Vi bestilte ølsampler og snacks til 2 og det kom efterhånden og smagte dejligt. Så fik vi deres signatur burger og den var godt afstemt og et rigtigt godt bud på EB moderne burger. Ikke så opmærksom betjening i forhold til at der var få gæster var set vanskeligt at komme i kontakt med personalet. Der iøvrigt flere gange lugtede af røg . Ikke så heldigt. Kvalitet/pris gør alligevel at Nørrebro Bryghus får en 4 ud af 5 bedømmelse

Dato for besøg: november 2017
1  Tak, I4119ZTchristiang

Rejsende, der kiggede på Norrebro Bryghus, kiggede også på

Har du været i Norrebro Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!