“Spisestedet mangler retning”

Køkkener: Europæisk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 21. juli 2017 fra mobile enheder

Vi har flere gange spist på bryghuset. Denne gang var betjeningen ikke så frisk som sædvanlig. Maden mangler stil. Den er middelmådig velsmagende, og mangler retning. Bryghuset vil gerne lave gourmet, men det lever de på ingen måde op til. Der mangler en bryghusstil, mere fyld på tallerkenen, grøntsager og kartofler. Øllet er som altid velsmagende.

Tak, Bo P

Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Var forbi for at nyde en frokost og smage noget godt øl. Vi valgte 3 stk. smørrebrød som kokken valgte, og det var rigtig godt! Dertil flere typer mørkt øl, som var supergodt! Eneste minus! Både som gammel Nørrebro'er og som turist, forventer jeg at personalet bidrager til stemningen og miljøet på et dansk bryghus i et arbejder kvarter! Det er ligesom at det ikke helt er der, når personalet taler engelsk, svensk eller norsk! Dansk personale tak, og gerne med baggrund i kvarteret eller i det mindste København!

Tak, Arne J
Anmeldt 9. juni 2017 fra mobile enheder

En hyggelig aften fik blev til et dårligt minde.

I anledning af min fødselsdag havde jeg samlet 10 venner til en hyggelig aften. Den danske medarbejder tog godt imod og hurtigt fik vi aftalt, at mine venner blot skulle sige "bord 60" til den udenlandske bartender. Hun ville sørge for, at alle fik en øl på min regning. Jeg var glad og yderst tilfreds med hendes gode service.

Da jeg går op i baren for at betale, mister dankort-terminalen sit signal og hun må få hjælp fra hendes danske kollega. Jeg betaler igen, men må næste morgen opleve, at beløbet er trukket to gange.

Heldigvis får jeg hjælp, tilbud om "kvajebajer" ved mit næste besøg og lovning på snarlig tilbagebetaling. Tre uger senere, telefonsamtaler og flere mails med dårlige undskyldninger, må jeg indse, at jeg har glædet Nørrebro Bryghus med "happy hour" til deres fordel og betalt regningen to gange - tillykke med min fødselsdag?

Tak, Per Gammeltoft J
jann m, Direktør hos Norrebro Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. juni 2017

Hej Per

Tak for din anmeldelse, vi beklager den lange ventetid på tilbagebetalling af dit for meget betalte beløb, når det en sjædent gang forekommer vil vi fremover bestræbe os på af tilbagebetalling fremsendes hurtigere, det glæder os samtidig af du har været glad og fået god service for den øvrige del af dit besøg på Nørebro Bryghus.

Bh/Jann

Anmeldt 2. maj 2017 fra mobile enheder

Er bestemt et besøg værd. Fint menukort og mange gode øl at supplere med. Fin betjening. Kommer bestemt gerne igen!

Tak, Henrijytte
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Efter 15 minutters ventetid ved indgangen måtte vi hente en tjener inde i restauranten, som kunne vise os hen til det reserverede bord. Så var stilen lagt, for personalet virkede stressede og forvirrede. Her er meget hyggeligt men støjniveauet er ret højt. Maden var ret salt men smagte godt, men portionerne kan bestemt ikke kaldes store. Prisniveauet for både mad og drikkevarer ligger i den høje ende - det er ikke svært at finde alternativer på Nørrebro, som både er billigere og bedre.

Tak, Bjarne T

Rejsende, der kiggede på Norrebro Bryghus, kiggede også på

Har du været i Norrebro Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!