“Lækker mad, go'e øl”

Køkkener: Europæisk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 2. maj 2017 fra mobile enheder

Er bestemt et besøg værd. Fint menukort og mange gode øl at supplere med. Fin betjening. Kommer bestemt gerne igen!

Tak, Henrijytte

Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Efter 15 minutters ventetid ved indgangen måtte vi hente en tjener inde i restauranten, som kunne vise os hen til det reserverede bord. Så var stilen lagt, for personalet virkede stressede og forvirrede. Her er meget hyggeligt men støjniveauet er ret højt. Maden var ret salt men smagte godt, men portionerne kan bestemt ikke kaldes store. Prisniveauet for både mad og drikkevarer ligger i den høje ende - det er ikke svært at finde alternativer på Nørrebro, som både er billigere og bedre.

Tak, Bjarne T
Anmeldt 20. februar 2017 fra mobile enheder

Og køkkenet kan faktisk også sagtens levere gode snacks...

Vi nød en lille serie af spændende øl... Pilsner, APA og IPA... Og det smagte dejligt...

Jeg ved godt at det findes på flasker... Men det ER bare bedre, på fad, på stedet

Tak, Seppej
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte resturanten tre vennepar, og fik serveret de altid gode øl med fornuftig vejledning inden for smag og type. Det meste af selskabet bestilte brasieret svin med gøgl og geil det stod stramt og lignedede noget slag med urter og en friturestægt delle, alle var godt tilftedse, jeg fik oksetartar til forret lidt stor portion men smagte super godt, dog var den pyntet med en ret stor tåt timian det er ret svært at spise med kniv og gaffel med mindre man er til seje planter, til hovedret fik jeg bygotto den sad lige i skabet ikke så meget pis bare rigtigt godt arbejde! God oplevelse priser på hovedret var mellem 160-360kr

Tak, Lasse E
Anmeldt 5. februar 2017

Ribeye steak blev serveret med alt for salte fritter. Det "Bøhmiske" øl savnede det originale tjekkiske øls fylde.

Betjeningen var upåklagelig.

Tak, Hans D

Rejsende, der kiggede på Norrebro Bryghus, kiggede også på

Har du været i Norrebro Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!