“Rigtigt god mad lidt dyr”
Anmeldelse af Norrebro Bryghus

Norrebro Bryghus
Køkkener: Europæisk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte resturanten tre vennepar, og fik serveret de altid gode øl med fornuftig vejledning inden for smag og type. Det meste af selskabet bestilte brasieret svin med gøgl og geil det stod stramt og lignedede noget slag med urter og en friturestægt delle, alle var godt tilftedse, jeg fik oksetartar til forret lidt stor portion men smagte super godt, dog var den pyntet med en ret stor tåt timian det er ret svært at spise med kniv og gaffel med mindre man er til seje planter, til hovedret fik jeg bygotto den sad lige i skabet ikke så meget pis bare rigtigt godt arbejde! God oplevelse priser på hovedret var mellem 160-360kr

Tak, Lasse E
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5. februar 2017

Ribeye steak blev serveret med alt for salte fritter. Det "Bøhmiske" øl savnede det originale tjekkiske øls fylde.

Betjeningen var upåklagelig.

Tak, Hans D
Anmeldt 25. januar 2017

Jeg har været på Nørrebro Bryghus nogle gange efterhånden og bruger det mest når jeg gerne vil gi' udenlandske gæster en snas af Danmark, uden der hverken skal gå Noma el. stegt flæsk & persillesovs i den.

Selve stedet er enormt hyggeligt, serveringen er høflig & kvalificeret - Og prisniveauet er yderst rimeligt, den fine kvalitet taget i betragtning.

Tak, Kasper P
Anmeldt 3. december 2016

Vi fik serveret en varm retters julefrokost med and. Udmærket madoplevelse. Til dette måltid fik vi serveret en såkaldt øl-pakke afstemt til retterne, dette kan godt anbefales. Fine afstemte øl varianter til de 4 retter. Meget god servering og god fortællende servitrice, som kunne sit arbejde og var inde i hvad der blev serveret for hendes gæster..Er du i nærheden så kik forbi,det er et hyggeligt sted

1  Tak, Jan J
Anmeldt 20. oktober 2016

Spise frokost på Nørrebros bryghus med min datter. Både øl, mad og betjening var ganske godt og stedet kan klart anbefales. Vær dog opmærksom på at frokostretterne ikke er særlig store så der skal et par stykker til

1  Tak, Frisenvang

Rejsende, der kiggede på Norrebro Bryghus, kiggede også på

Har du været i Norrebro Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!