“Oversaltede fritter”

Køkkener: Europæisk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 5. februar 2017

Ribeye steak blev serveret med alt for salte fritter. Det "Bøhmiske" øl savnede det originale tjekkiske øls fylde.

Betjeningen var upåklagelig.

Tak, Hans D

Anmeldt 25. januar 2017

Jeg har været på Nørrebro Bryghus nogle gange efterhånden og bruger det mest når jeg gerne vil gi' udenlandske gæster en snas af Danmark, uden der hverken skal gå Noma el. stegt flæsk & persillesovs i den.

Selve stedet er enormt hyggeligt, serveringen er høflig & kvalificeret - Og prisniveauet er yderst rimeligt, den fine kvalitet taget i betragtning.

Tak, Kasper P
Anmeldt 3. december 2016

Vi fik serveret en varm retters julefrokost med and. Udmærket madoplevelse. Til dette måltid fik vi serveret en såkaldt øl-pakke afstemt til retterne, dette kan godt anbefales. Fine afstemte øl varianter til de 4 retter. Meget god servering og god fortællende servitrice, som kunne sit arbejde og var inde i hvad der blev serveret for hendes gæster..Er du i nærheden så kik forbi,det er et hyggeligt sted

1  Tak, Jan J
Anmeldt 20. oktober 2016

Spise frokost på Nørrebros bryghus med min datter. Både øl, mad og betjening var ganske godt og stedet kan klart anbefales. Vær dog opmærksom på at frokostretterne ikke er særlig store så der skal et par stykker til

1  Tak, Frisenvang
Anmeldt 18. oktober 2016

Vi kom en søndag (hvor der er speciel søndagsmenu). Desværre var maden slet ikke god og på ingen måse pengene værd, måske fordi kokken havde en dårlig dag.

Burgerboller var sortbrændte på toppen alligevel var burgerne kolde og uinteressante ved servering.
Spareribs var ualmindeligt fede med meget mere fedt end kød, og smagen af barbecue/marinade var slet ikke fremtrædende nok. Risotto var skåret i skiver og derefter stegt, og også stegt lidt for tørt.
Øl og stemning var ok.

Tak, Annbeh
Svar fra ledelsen:Svarede 19. oktober 2016

Hej Annbeh

Tak for din anmeldelese, det glæder os at du finder vort øl og stedet ok. Vedrørende maden du har fået serveret er vi overrasket over dine oplevelser, i det vi normalt får god respons på vores Spareribs og Burger, vi vil dog fokusere særligt på vores søndage for at sikre kvaliteten.

Rejsende, der kiggede på Norrebro Bryghus, kiggede også på

Har du været i Norrebro Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!