“Ærgelig oplevelse”

Køkkener: Italiensk
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 12. juni 2022 fra mobile enheder

Havde booket bord fredag, for at spise pasta. Men, da vi ankom fik vi besked om at de kun lavede pizza den dag - fordi de kun havde en kok. Det var jo fredag og alle andre spisesteder var booket op - så vi var nød til at spise pizza. Da vi så spurgte om vi kunne sidde udenfor, fik vi at vide at de ikke kørte service udenfor. De pizzaer var ikke noget specielt og smagte ikke af så meget, til gengæld var de helt vildt dyre. Virkelig en ærgelig oplevelse. Øv. Fortryder big time at have booket bord der

Dato for besøg: juni 2022
Tak, trinereenberg

Anmeldt 30. maj 2022 fra mobile enheder

Fremragende pizza, og vin direkte fra Sardinien og espresso som den skal laves og upåklagelig betjening. Men det er stærkt beklageligt - ja ubærligt, at denne autentiske, italienske restaurant, hvor vi har været stamgæster i årevis, har set sig nødsaget til at suspendere resten af sit spisekort grundet personalemangel. Hvis det lige nu er et problem at skaffe italiensk personale, må man gå igang med at uddanne nogle andre.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, ovesteens2017
Anmeldt 23. april 2022

Mig og min kæreste besøgte restauranten om fredagen - Selvom dette er en travl aften, var der kanon service, meget rar og behagelig betjening - Pizzaerne var helt perfekte, vi kommer helt sikker igen!!

Dato for besøg: april 2022
Tak, nickolajk15
Anmeldt 4. december 2021

Vi får to forkerte pizza, det fortæller vi så til tjenere som begynder næsten at skælde mig ud hvor hun siger det os der har bestilt forkert. Jeg peger på kortet for at være sikker på jeg ikke siger det forkert. Hun fortæller mig gentagende gange “det dig der har lavet fejl”.

Helt vildt elendigt service, synes ikke det okay at hun giver fejlene fra sig selv, alle rundt om bordet så der blev peget. På de rigtigere pizzaer

Lørdag den 4/12-21

Dato for besøg: december 2021
Tak, Mathias W
Anmeldt 27. november 2021 fra mobile enheder

En restaurant med super dårligt indeklima og børn og tjenere der flyver rundt omkring ørerne på dig. Her er stemning som et motorvejscafeteria og du skal gå herhen med ungerne som et (meget) dyrt alternativ til at gå på McDonald’s. Tro endelig ikke at du kommer på en italiensk (turist)restaurant. Det er en MacDonald ud fra skrigende børn og svenskere der flyver rundt om ørerne på dig. Jeg har haft mere fredfyldte spiseoplevelser på et fastfoodsted lørdag nat end her.

Dato for besøg: november 2021
1  Tak, michaelj761

Rejsende, der kiggede på La Vecchia Italia, kiggede også på

Har du været i La Vecchia Italia? Fortæl om dine oplevelser!