“Ringe betjening”

Køkkener: Italiensk
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 4. december 2021

Vi får to forkerte pizza, det fortæller vi så til tjenere som begynder næsten at skælde mig ud hvor hun siger det os der har bestilt forkert. Jeg peger på kortet for at være sikker på jeg ikke siger det forkert. Hun fortæller mig gentagende gange “det dig der har lavet fejl”.

Helt vildt elendigt service, synes ikke det okay at hun giver fejlene fra sig selv, alle rundt om bordet så der blev peget. På de rigtigere pizzaer

Lørdag den 4/12-21

Dato for besøg: december 2021
Tak, Mathias W

Anmeldt 27. november 2021 fra mobile enheder

En restaurant med super dårligt indeklima og børn og tjenere der flyver rundt omkring ørerne på dig. Her er stemning som et motorvejscafeteria og du skal gå herhen med ungerne som et (meget) dyrt alternativ til at gå på McDonald’s. Tro endelig ikke at du kommer på en italiensk (turist)restaurant. Det er en MacDonald ud fra skrigende børn og svenskere der flyver rundt om ørerne på dig. Jeg har haft mere fredfyldte spiseoplevelser på et fastfoodsted lørdag nat end her.

Dato for besøg: november 2021
Tak, michaelj761
Anmeldt 7. september 2021

Vi var fire voksne og et barn, der spiste på La Vecchia Italia. Vi fik et par fine og meget store pizzaer, en god salat med grillet gedeost, ravioli og børnepasta. 3 sodavand, en enkelt fadøl og et glas hyldeblomstsaft blev drukket til. 940 kr. - så var det betalt. Betjeningen var ualmindelig uhøflig og uopmærksom, og man fik klart fornemmelsen af, at man kom til ulejlighed.

Tak, MaxDK
Anmeldt 31. august 2021

Tjenerne kom hele tiden og tog af bordet trods vi ikke var færdige med at spise.
Jeg fik en kold pastaret. 150 kr. for en portion kold pasta med ca. 5 stk. skinke, de var så små, at man skulle bruge lup for at finde dem. Min veninde fik en pizza, hvor bunden var så sej, at hun måtte bede tjeneren om en pizzaskærer. Det var simpelthen en rædselsfuld oplevelse. Der kommer jeg aldrig mere.

Tak, 681prebenh
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Total turist fælde —- mangen til dårlig oplevelse og dårlig service skal man lede længe efter ..

Typisk for et spisested, der ligger i Tivoli , hvor mange turister kommer , så er mands sikker på at de ikke konmer igen !!!! Lige netop - jeg er tit i Tivoli og vil bestemt ikke komme her igen ..

Pizza var halv bagt og dyr !!!
Manden ved døren var nok måneders arbejder, pjat en joke - tror ikke han gad arbejde denne dag

Dato for besøg: juni 2021
Tak, nicolaij339

Rejsende, der kiggede på La Vecchia Italia, kiggede også på

Har du været i La Vecchia Italia? Fortæl om dine oplevelser!