“Følte os ikke velkommen trods masser af plads i restauranten.”
Anmeldelse af La Vecchia Italia

La Vecchia Italia
nr. 1.191 af 2.788 Restauranter i København
Køkkener: Italiensk
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 31. august 2021

Tjenerne kom hele tiden og tog af bordet trods vi ikke var færdige med at spise.
Jeg fik en kold pastaret. 150 kr. for en portion kold pasta med ca. 5 stk. skinke, de var så små, at man skulle bruge lup for at finde dem. Min veninde fik en pizza, hvor bunden var så sej, at hun måtte bede tjeneren om en pizzaskærer. Det var simpelthen en rædselsfuld oplevelse. Der kommer jeg aldrig mere.

Tak, 681prebenh

Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Total turist fælde —- mangen til dårlig oplevelse og dårlig service skal man lede længe efter ..

Typisk for et spisested, der ligger i Tivoli , hvor mange turister kommer , så er mands sikker på at de ikke konmer igen !!!! Lige netop - jeg er tit i Tivoli og vil bestemt ikke komme her igen ..

Pizza var halv bagt og dyr !!!
Manden ved døren var nok måneders arbejder, pjat en joke - tror ikke han gad arbejde denne dag

Dato for besøg: juni 2021
Tak, nicolaij339
Anmeldt 20. juli 2021

1. Jeres tjenere er både dårlig til dansk og engelsk,så det er meget svært og forstår dem og forklare ens bestilling. De blev ved med at prøve at forklare os det selvom vi ikke forstår italiensk og da han så sendte en anden mand som kunne snakke lidt dansk, satte han os bare hen til det bord den anden lige havde taget os væk fra

2. vi havde betalt for mad på vores Tivolitur bilet, som var to hele måltid. men de sagde vi kun havde 85 kr på det hver, så vi skulle selv betale drikke varer, hvilket ikke gav mening.

3. Han sagde vi måtte få begge pizzaerne på billetten og så skulle vi selv betale for drikkevarer, men da de kom med pizzaerne fik vi en halv hver,som vi ikke engang havde bestilt. Det var en de havde valgt til os.

Tak, Jdldks
Anmeldt 19. juli 2021

Var i Tivoli en onsdag. Der var kø ved alle spisesteder eller alt var reserveret. Fandt dette sted, hvor der plads. Pizzaerne var acceptable uden at være i topklasse. Betjeningen gennemsnitlig.

Tak, GAage
Anmeldt 11. juli 2021

God service.
Venligt personale.
Vi ville gerne dele en pizza. Intet problem var svaret, og den smagte fantastisk.
Det er ikke sidste gang vi spiser her.

1  Tak, MFossberg

Rejsende, der kiggede på La Vecchia Italia, kiggede også på

Har du været i La Vecchia Italia? Fortæl om dine oplevelser!