“Skønt sted - forfærdelig mad”
Anmeldelse af Kayak Bar

Kayak Bar
Reservér bord
man. 10/8
20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 3. juli 2020

Jeg er kommet rigtig meget på Kayakbar i løbet af årene, og igår spiste jeg der for første gang. Aldrig i mit liv har jeg fået så dårlige moules frites. Pommes og mayo var gode - muslingerne var totalt overkogte, tørre og halvdelen af dem var der ikke muslinger i. Min veninde fik rødbede burgeren, der ligeledes var helt tør og så så kedelig ud. Hun orkede ikke engang at spise den op. Deres drinks er gode, stedet er godt og dejligt med aftensol - men for guds skyld, spis et andet sted, inden I tager derhen.

Tak, Isabellaal
767tinae, Andet hos Kayak Bar, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Isabella. Vi er kede af din oplevelse hos os. Normalt er standarden for vores muslinger høj, og vi har været i dialog med vores leverandør, så vi sikrer at vi altid tilbyder de bedste muslinger. Vi vil rigtig gerne have muligheden for at servere en ny omgang muslinger og burger for jer, så kontakt os endelige på info@kayakbar.dk eller kom ned og spørg efter Gustavo, så får vi udstedt et gavekort til jer. KH Kayak Bar

Anmeldt 3. juli 2020

Kayak er et super charmerende sted, der er helt nede på jorden, og ligger fantastisk ikke mindst i godt vejr. Deres Moules Frites til 155 kroner er godt givet ud. Men at man skal vente 20 minutter i kø for at få en øl, trækker voldsomt ned, de bør åbne mere end et udsænkningsted, når der er fuld belægning

Tak, MrBarfoed
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Mojito: kr. 105,-.
Lavet på en færdigblanding, som smager som en saftevand fra Lidl.
Det kan gøres langt bedre ...

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mortenj23
Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted, god stemning, helt ned til vandet. Der er meget afslappet, og det er hyggeligt at sidde og kigge på kajakker og både der sejler forbi. Drinksene er gode, men søger man et godt måltid mad, kan jeg ikke anbefale kayak bar. Deres burger var forfærdelig tør og muslingerne i moules frites var overkogte og i mange af muslingeskallerne var der ingen muslinger. Udover det, står der en dj-pult midt i det hele, som spiller åndssvagt højt musik, mens folk spiser.
Men godt sted at få sig en drink og nyde solen ☀️

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Rikkeschwartz
Anmeldt 9. november 2019

Et sjovt sted med masser af plads, dejlig betjening et anderledes sted at spise.
Om sommeren kan du leje en kajak eller bare side udefor og hygge dig

Dato for besøg: november 2019
Tak, John H

Rejsende, der kiggede på Kayak Bar, kiggede også på

Har du været i Kayak Bar? Fortæl om dine oplevelser!