“Fantastisk god overraskelse ”
Anmeldelse af Lomos Food Shop

Lomos Food Shop
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 20. april 2017 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi og fik deres 6 retter for 350, og hvilken super positiv overraskelse. Ejeren importerer egentligt fødevarer fra Spanien, og har så restauranten "som heltidsbeskæftigelse ved siden af". Passionen for gode råvarer og god vin kan virkeligt mærkes i maden, her er ingen genveje i form i form af halvfabrikata, men super mad lavet fra bunden. Drop forbi for hele udtrækket på 8 retter eller noget mere enkelt og et glas vin. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, TGorrissen

Anmeldt 18. februar 2017

Stedet hedder nu NO 17, Vin og madbar. Menukortet består af ca. 10 forskellige småretter som kan deles. Vi fik snacks, 7 retter og en brødkurv. Det var passende. Alle retter smagte virkelig godt. Vi f.eks Laks, Skalddyrsbisque, Sortfodskinke, Terrin af gris og lam med bønner. Alt blev serveret med venlig betjening. Vi var ret begejstrede og kommer helt sikker igen. Der var 2 forhold at udsætte på vores oplevelse. Det ene er at en af retterne på det forholdsvis begrænsede menukort var udsolgt kl. 19.15. Det andet, at sortfodsskinken var meget fed, så der var mere fedt end kød. Men alt i alt et rigtig dejligt sted.

Tak, GitteKS
Anmeldt 18. februar 2017

Restauranten har skiftet navn og hedder nu NO17 VIN & MADBAR. Et fint sted med god og præcis betjening. Vi valgte 8 små retter og det var ganske rigeligt. Alt var veltilberedt og vi fik en passende vin til maden. Servering af suppe burde dog ske i en tallerken til hver af os. Vi kunne sagtens komme igen.

Tak, Eigil S
Anmeldt 19. december 2016

Personlig betjening og et meget hyggelig lille gourmetsted. Restauranten hænger fint sammen med selve butikken der bugner af fine delikatessevarer.

Tak, spetersen2016
Anmeldt 17. december 2016 fra mobile enheder

Total oplevelse. Overrasket ud over det sædvanlige. En ejer der brænder for sit koncept og går all in på råvarer og kvalitet.
Vi fik 8 tapas menuen. Kan på det varmeste anbefales.
Udsøgt betjening, mad, vin og pris og kvalitet passede sammen ❤️

Tak, Anita G

Rejsende, der kiggede på Lomos Food Shop, kiggede også på

Har du været i Lomos Food Shop? Fortæl om dine oplevelser!