“Hyggelig cafe”
Anmeldelse af Café Det Vide Hus

Café Det Vide Hus
nr. 43 af 157 Kaffe og te i København
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: I et lille fredet hvidt hus i Københavns pulserende hjerte ligger der noget så sjældent som en vaskeægte hyggehule, hvor kreativitet, rummelighed og store smagsoplevelser er i centrum.
Anmeldt 28. januar 2020

Dejlig i byen med udsøgt betjening god kaffe og lækre kager.meget tæt på Kongens have og Nørreport station

Tak, Madeleinezoan

Anmeldt 10. marts 2019 fra mobile enheder

I skarp kontrast til mængden af “koncept cafe’er” .... fantastisk stemning, småt og godt , udsigt over Rosenborg slot ... og så lige kaffen !!!
En favorit !

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 606bjarnec
Anmeldt 27. september 2018 fra mobile enheder

Rigtig god café overfor Kongens Have og tæt ved Cinemateket. Virkelig god kaffe og spædende hjemmelavede pind-is.

Dato for besøg: september 2018
Tak, stemann
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Super lækker "håndlavet" milkshakes, jeg selv fik espresso milkshake og min søn fik en chokolade milkshake - Begge med utrolige kraftig god smag

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Billekop
Anmeldt 30. august 2015 fra mobile enheder

Har prøvet stedet flere gange. Lækre mader med avocado, perfekt blødkogt æg og skøn kaffe! De hjemmelavede is er også et must-try!

Dato for besøg: august 2015
Tak, pearldk

Rejsende, der kiggede på Café Det Vide Hus, kiggede også på

Har du været i Café Det Vide Hus? Fortæl om dine oplevelser!