“Tur i Tivoli”

Mazzoli's
nr. 1.450 af 2.804 Restauranter i København
Køkkener: Italiensk
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Mazzoli´s er et italiensk familie koncept i Tivoli, med et fokus på det ærlige rustikke køkken og den gode spiseoplevelse - serveret i et interior der blander den urbane Milano stil med det frodige landlige luksus.

Menukortet så lovende og lækkert ud lige noget for os til frokost. Sød og venligt personale og maden er også ganske god. Måske en anelse for dyr for det man får.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Robert A

Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var 6 personer og 2 babyer som spiste på restauranten. Tjenerne var meget imødekommende overfor børnene. Maden var klassisk italiensk.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Velo16
Anmeldt 24. december 2019

Hyggelig beliggendhed i Tivoli. Tydeligt at se at de ikke brugte uddannede tjenere. Der var meget larm indenfor.
Retterne smagte meget af salt og pizzaen var kedelig.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Andreasjs2
Anmeldt 16. december 2019

det er den dårligste pizza jeg og min kone nogensinde har fået. den var brændt i kanten og resten var papagtigt. til en pris af 405kr. for en halv flaske rødvin og 2 uspidelige pizzaer klagede vi til personalet,men vi fik besked på af en inspektør at vi bare skulle betale ellers ville hun tilkalde en vagt .vi kommer aldrig mere i dette sted og vil fraråde alle vi kender om det samme.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Torben S
Anmeldt 27. november 2019 fra mobile enheder

Sikke en træls oplevelse. Venlig betjening men helt uden faglig indsigt ift menuen, råvarer og vine. Maden var tydeligt mikro-opvarmet, uden smag og til gengæld var den dyr!!! Eneste gode ved oplevelsen var kaffen omend 48kr for en lille Cotado er lige frisk nok.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Birgit4040

Rejsende, der kiggede på Mazzoli's, kiggede også på

Har du været i Mazzoli's? Fortæl om dine oplevelser!