“Dejligt usnobbet og godt til prisen”
Anmeldelse af Formel B

Formel B
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Fra vi ankom og blev budt velkommen af smil, til vi gik efter en 5 retters menu, oplevede vi en dejlig stemning, professionel usnobbet service og dejlig mad og vin. Alt sammen i et roligt tempo, så vi kunne nyde hver ret. Vi havde bestilt 4 retter plus snack inkl vinmenu, og endte med at tilkøbe ost og et ekstra glas vin fordi vi hyggede os så meget. Maden var god, særlig den indledende snack, som for os var i menuens top 3. Hovedretten var den mindst imponerende. Vinmenuen var fin uden at være prangende og der var passende med vin i alle glas. Kaffen blev serveret med en dejlig isvaffel. Alt i alt en rigtig god oplevelse til en fair pris.

Tak, Parpaatur

Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

3 ud af 6 retter var en Michelin stjerne værdig, men desværre var de andre ikke noget særligt. Og 6 meget små glas vin i den medfølgende vinmenu. Betjeningen var ok, men ikke noget særligt. Med en regning på DDK 10.000 for 5 personer havde vi forventet noget mere :)

1  Tak, annemettes794
Anmeldt 11. marts 2020

Vi var på Formel B en blæsende, våd og kold forårsaften, en mandag, midt i corona eksplosionen. Alligevel var der fuldt besat i restauranten. Det forstår man godt, for vi fik en fantastisk 4 retters menu og en topprofessionel og venlig betjening. De forskellige retter var alle meget innovative og lækre. Særligt desserten skal fremhæves som værende helt formidabel.
Et helt igennem dejlig aften.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Per H
Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Dejlig aften på Formel B, hvor retterne blev serveret i god timing med aftenen. Personalet var meget omkring os med god service. Især fiskeretterne var gode med spændende smag og flot fremstillet ved servering. Atmosfæren var hyggelig og skabt af pæn indretning og en pæn del gæster.
Jeg havde dog forventet lidt mere overraskelse og oplevelse, og derfor “kun” fire stjerner til prisen - men vi havde en dejlig aften.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Serozeus
Anmeldt 13. februar 2020

Forventningerne var store inden besøget på Formel B, og de blev da også delvist indfriet. Ingen tvivl om at niveauet er højt, og ingen tvivl om det er kontinuerligt højt. Og der er nok det der gør den anderledes end de fleste andre restauranter, den har trods alt en Michelin stjerne.

Maden var rigtig god, ikke en finger at sætte på kvaliteten, ej heller servicen var der noget at sætte en finger på.

Når jeg alligevel er lidt tilbageholdende med den helt store ros, skyldes det ganske enkelt, at det er ikke synderligt svært at finde restauranter i København der serverer lige så god mad, få steder også bedre, til en helt helt anden pris. Feks Restaurationen, rebel, no.2, restaurant Frank og ikke mindst Lumskebugten for bare at nævne nogen.

Men som sagt rigtig god mad, stjernen er der af en årsag.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, jakobraagaard

Rejsende, der kiggede på Formel B, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Formel B? Fortæl om dine oplevelser!