“Super hyggeligt”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Havde bestilt bord, kom 1/2 time før hvilket ikke var noget problem. Smilende personale, super lækker autentisk Italiensk mad, valgte deres menu.
Super lækker vin.
Ikke sidste gang

Tak, HelleBibi

Anmeldt 19. november 2019

Var på jagt efter et sted at holde min runde fødselsdag i december og ville teste Famo.
Fik Super god mad, go’ betjening på engelsk med italiensk accént, hyggelig indretning. Vin 160 kr/ glas ikke noget at råbe hurra for.
Famo blev fravalgt hovedsalig pga vinpriserne og specielt prisen for alm. postevand.

På godt dansk kaldes det vistnok bondefangeri, vi bad ikke om vandet og vi kunne ikke se at det kostede 30kr/flaske - ærgeligt, maden var super.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Per N
Anmeldt 21. oktober 2019

Jeg havde læst hjemmefra at de havde en 4 -retters menu, men jeg havde faktisk ikke forestillet mig, at jeg IKKE kunne få andet overhovedet! Man kender jo ikke dagens ret, og da vi sad med venner, rejser man sig ikke lige op og går, bare fordi menuen lyder lidt kedelig. Antipasti'erne og brødet smagte meget godt, men resten forekom mig at være fra et kedeligt gennemkogt italiensk landkøkken. Det var brunt og der manglede lidt friskt og smagfuldt. Alt kødet var så tørt som havde de kogt alt saft og kraft ud af det. Selv desserten var kedeligt og smagte ikke af ret meget. Umotiveret kom en ældre herre ud og hilste upersonligt på os og kiggede langt efter næste bord, mens han gav os hånden. Helt akavet og formålsløst, når ikke det kan blive mere personligt. Stolene var for lave i forhold til bordet og dårlige at sidde på. MEN det positive var vinen: Vi blev budt på prosecco, valgte en Barolo til maden og slog os på en sød vin til dessertens efter tjenerens anvisning. Og det var hyggeligt og tjenerne var søde - om end lidt langsomme. De vidste at vi havde en bagkant (2,5 time efter ankomst) og alligevel kom vi først ud af døren 3 timer efter ankomst. En tjener spurgte efter noget tid om vi ville have desserten nu eller vente lidt. Vi skulle jo videre, så bad om den med det samme, men alligevel ventede vi 25 minutter yderligere.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Xblanchet-pedersen
Anmeldt 3. oktober 2019 fra mobile enheder

Forretterne var særdeles lækker og så indbydende ud.
Pastaen var også lækker, dog en smule melet.
Hovedretterne havde en god smag, men lidt for mange ben og fedt i efter min smag.
Desserten som var en kage var lidt kedelig.

Men et dejlig sted med er godt koncept, hvor de har en menu, der bliver skiftet hver dag.

Hvis jeg skulle komme med en kritik, er det at tjenerne snakkede meget hurtigt. Samtidig med, at der var meget støj, hvilket medførte, at det var svært at høre, hvad de sagde.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 579regin_
Anmeldt 5. september 2019 fra mobile enheder

Spiste på FAMO med mine to sønner en regnvåd onsdag i september. Og alligevel var der fuldt hus. Vi valgte menuen og det var et godt valg. Hver eneste bid velsmagende.
Vi var lidt tidspressede, så serveringen skulle ikke være for langsom. Men trods den fyldte restaurant var betjeningen hurtig, effektiv og kompetent. Eneste hår i suppen var akustikken - det var svært at føre en samtale.
Men alligevel min bedste anbefaling til FAMO Saxo.

Per

Dato for besøg: september 2019
Tak, perv2016

Rejsende, der kiggede på FAMO, kiggede også på

Har du været i FAMO? Fortæl om dine oplevelser!