“Jeg besøgte stedet med kolleger”

Den Lille Fede Restaurant
Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg besøgte stedet med kolleger og havde sat næsen op efter udmærket mad - og så forventede jeg en del støj, en erfaring fra tidligere besøg. Et klart plus støjen var absolut tålelig vi have fået et bord tæt på indgangen et lidt gangagtigt område, med langt mellem bordene.
Vi bestilte alle 5 retter nogle med vinmenu andre tog vin pr glas.
Tjeneren oplyste intet om hvad vi skulle have at spise hun fortalte kun hvad vi ikke fik - besynderligt. Først senere fortalte en anden tjener hvad menuen indeholdt. Vi bestilte et glas bobler til at starte med, glassene var skænket da tjeneren ankom til bordet - 4 af de 6 glas viste ingen bobler, tjeneren bedyrede at det var en helt ny flaske - besynderligt at 2 glas havde bobler mens 4 ande havde ikke. Man valgte at åbne en ny flaske ved bordet, der blev skænket og nu var der bobler i alle glas.
Maden blev serveret uden egentlig interesse og engagement fra tjenerens side, man må nok sige at vi var meget langt fra ordet gourmet - det var tæt på kedeligt og dertil kom at vi flere gange ventede for længe på retterne.
Standarden er godt nok faldet betydeligt - hvor er det ærgerligt!

2  Tak, bjarne19571957

Anmeldt 9. marts 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad, super god betjening Det der skidt ved denne restaurant er, du sidder på skødet af folk du ikke kender. Bordrene står så tæt ca.15cm på din sidemand, det er meget upassende for både os og dem der sidder der, vi kan høre alt og jeg mener alt, hvad de taler om, det kan godt blive meget akavet og pinligt.. Jeg synes bare når ikke der er fyldt i restauranten, behøver vi ikke sidde på skødet af hinanden, der var langt fra fyldt fredag d.6/3 super ærgerligt ,når i ellers har styr på alt det andet.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, K5948ONconniel
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Seriøst god mad, god vin og fantastisk betjening!!!!! Har besøgt Den Lille Fede flere gange, og er hver gang imponeret over hvordan de kan holde så høj en standard angående betjening of mad. Sødeste betjening, dejlig mad og dit vinglas er aldrig tomt. Denne skønne restaurant får 5 STORE STJRENER for deres kontinuerlige skønne standard og søde betjening. Kommer helt sikkert tilbage!

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Knudslingen
Anmeldt 7. februar 2020

Vi havde en magisk aften. Vi fik skøn mad. Alt var veltillavet med kærlighed og smagt perfekt til. Den ene af retterne - den med æble og ost - var der ingen af os der var vilde med. Det var ikke kokkens skyld, men smagen af retten som ikke lige var os. Alle de andre retter smagte fuldstændigt fantastisk - specielt Hokaido suppen - den var nærmest magisk. Tjeneren var meget opmærksom og super god til at finde en perfekt balance mellem at være til stede på de rette tidspunkter og at give os plads. Hun havde en rigtig god måde, at præsentere retterne på og fyldte op i vores glas, så vi aldrig manglede noget. Vi havde bestilt vinmenu og det var dejligt at man ikke var fedtet med opfyldninger. Det eneste vi manglede var koffeinfri kaffe, men det er der rigtig mange restauranter i Danmark der ikke har, hvilket er mærkeligt, for man kan få det alle andre steder i Europa på næsten alle restauranter. Vores helhedsoplevelse var dog - at det var en vidunderlig aften med god vin, dejlig mad og skøn betjening.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Marianne N
Anmeldt 3. februar 2020

Vi fik det mest lækre mad og skønne vine. Tjenerne var professionelle og viste alt om både maden og vinene samt havde et pragtfuldt humør. SÅ med en fantastisk 5 retters vin-menu og de lige så fantastiske tjenere, var det bare en RIGTIG god oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen :)

Dato for besøg: februar 2020
Tak, DorteO

Rejsende, der kiggede på Den Lille Fede Restaurant, kiggede også på

Har du været i Den Lille Fede Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!