“Dårlig betjening og lang ventetid”
Anmeldelse af Zirup

Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By

Virkelig dårlig betjening og vi ventede 50 min på vores mad efter bestillingen. Vi blev kompenseret med ekstra drikkevarer men selv dette kan ikke veje op for den dårlige betjening og den lange ventetiden.
Maden var ikke god

Dato for besøg: december 2022
Tak, Henrik R

Anmeldt 27. november 2022 fra mobile enheder

At vente en time på de mest kedelige mullefritter, er noget jeg ikke gør en anden gang.
Servitrice var vældig sød men hjælpeløs overfor et rodet køkken og dårlig ledelse.
Resten af selskabet var heller ikke tilfredse med kvaliteten af måltidet

Tak, rup1967
Anmeldt 12. november 2022 fra mobile enheder

Hyggeligt sted men skuffende mad. Vi fik salat med gedeost og Thai salat med oksekød.
Sidst nævnte havde ikke rigtig nogen smag og oksekødet var sejt. Smagte på ingen måde af “Thai”. Salatenanretningen med gedeost var ikke noget særligt og ikke særlig stor. Med to sodavand kostede det kr. 400 - det var ikke det værd.

Tak, Jaaljo
Kathrine F, PR-chef hos Zirup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2022

Hej Jaaljo

Tak fordi, at du tog dig tiden til at skrive en anmeldelse efter jeres besøg.
Dette beklager vi utrolig meget og vil straks følge op på dette.
Jeg vil meget gerne sende dig en mere personlig undskyldning.
Hvis dette kunne have interesse så send gerne en mail til info@zirup.dk ATT: Kathrine

Igen vi beklager.

De bedste hilsner
Kathrine

Anmeldt 10. november 2022

Jeg var her for flere år siden, og fik dejlig mad. Det var derfor lidt af en skuffelse at komme tilbage, og opleve lang ventetid på servicering og maden. Og da maden kom var både min kærestes scrambled eggs & bacon m.m. mindre end lunt, og ligeså min fiskefilet. Beliggenheden er god, og det må være det, der trækker folk til. Hyggeligt at sidde udenfor.

Tak, EvaNelleman37

Kære Eva

Tak fordi, at du tog dig tid til at skrive en anmeldelse.
Dette er vi meget kede af at læse, da det ikke er sådan en feedback vi normalt får..
Vi vil straks følge op på det med køkkenet!
Jeg vil meget gerne sende dig en mere personlig beklagelse, hvis dette kunne have interesse så send gerne en mail til info@zirup.dk ATT: Kathrine.

Igen vi beklager meget.

De bedste hilsner
Kathrine

Anmeldt 21. oktober 2022

Fremragende lammekrone med sprøde grøntsager. Kødet var rødt som bestilt og helt helt mørt. Fuldstændigt, som når vi køber lammekød hos vores halal slagter på Tagensvej.
Grøntsagerne var sprøde, og sellerimosen elegant.
Vinen og betjeningen fin.
cheesecaken lidt mere ligegyldig

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, BentNB

Rejsende, der kiggede på Zirup, kiggede også på

Har du været i Zirup? Fortæl om dine oplevelser!