“Ikke overbevisende ”

Zirup
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Brunch med venner. Faktisk ok mad. Dårlig service. Tjenerne var fraværende og sad og spiste midt i cafeen selvom der var kunder. Desuden brugte de tid på at gøre bordende rent udenfor selvom der regnede. Hvad hjælper det, når kunderne skal serviceres? I samme forbindelse lod de dørene stå åben. Der blev frygteligt koldt og vi var nødsaget til at tage jakke på og låne et af deres tilsyneladende fugtige tæpper. Øv oplevelse der ellers startede med ok mad.

Dato for besøg: juli 2016
4  Tak, MichaelKKristensen

Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

I formiddags ville et par af mine kammerater og jeg, finde os en god morgenmad! Vi endte på cafe Zirup. Fint lokale, god plads og udmærket stemning. Personalet var rigtig søde, dog sejlede de rundt mellem dansk og engelsk. Så vi blev til sidst usikre på, hvilket sprog vi skulle bruge!
Maden kom! God brunch - masser af små gode retter. Vi havde dog svært ved at nyde maden, da døren var åben og restauranten bare blev koldere og koldere. Herudover ringede personalets telefon i flere minutter af gangen! - Det var ærlig talt af mega trist..
Det skal også nævnes, at medarbejderne spiste deres mad i baren. Uprofessionelt!
- til sidst sad min kammerat med jakke og tæppe omkring sig!

God mad - trist behandling.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, JeffV665
Anmeldt 16. februar 2016 fra mobile enheder

Fik en yderst lækker "sandwich" med krabbe, rejer og avocado. Serveret på det lækreste lune rugbrød - fremragende. Min medspiser fik thai salat som ligeledes var yderst lækker, og den limonade hun bestilte fås ikke bedre. Topklasse til rimelig pris. Eneste lille minus er små borde hvor du sidder meget tæt. Venlig betjening og god service. Kommer gerne igen en anden gang.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, jakobmh
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Når jeg kommer til Kbh. skal jeg gerne en tur på Zirup. Har luret flere af deres retter og laver dem tit herhjemme med stor glæde. Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse på caféen og kan kun varmt anbefale den. Pasta med pesto og kylling er en af favoritterne sammen med thai salaten med oksekød. Maden mætter og er hjemmelavet limonade bliver det ikke meget bedre.

Dato for besøg: november 2014
Tak, 896gabrielles
Anmeldt 1. september 2015 fra mobile enheder

Dejlig mad i god atmosfære,venlig betjening, Gode drinks og rimelige priser ..helt klart et sted jeg kan anbefale, og som et ekstra plus i bogen så er det kun et stenkast fra Comedy Zoo, så skal man have en sjov aften er det er godt sted at starte

Dato for besøg: april 2015
1  Tak, Jan T

Rejsende, der kiggede på Zirup, kiggede også på

Har du været i Zirup? Fortæl om dine oplevelser!