“Spontan gastronomioplevelse”

14 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Spontan gastronomioplevelse”
Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

En pludselig indskydelse fik os ud at spise en tirsdag aften, hvor vi via en diningapp fik reserveret bord på Umami. Vi kendte ikke noget til stedet i forvejen og blev positivt overraskede over den gode modtagelse, hyggelige rum og utroligt lækre mad.

Besøgte stedet Marts 2017

Bidrager på niveau 5
66 anmeldelser
34 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 33 nyttige stemmer
“En oplevelse helt i top”
Anmeldt 5. april 2017

Jeg spiste middag på Umami med et par forretningsforbindelser. Fra start til slut var det en positiv oplevelse. Jeg bestilte ligesom det øvrige selskab deres Omakase menu der er en lang række af mindre specialiteter varierende over fisk, oksekød, sushi og sluttende af med en dessert. Fisken en torsk var nok toppen og desserten med nogle frugter på siden var måske eneste del som skuffede lidt. Vi drak en muserende vin til start og gik derefter over til Sake det passede fint til retterne. Betjening helt i top af et veloplagt tjener team. Det er en af de bedste madoplevelser jeg har haft i København.

• Besøgte stedet April 2017
Tak, Falholt
Bidrager på niveau 2
6 anmeldelser
5 anmeldelser af restauranter
“Fremragende service!”
Anmeldt 5. marts 2017

Dejlig mad, men det der virkelig fangede vores interesse, var den udsøgte service som man fik, af restaurantens personale.

Kan varmt anbefale deres Omakase menu, hvis man er en smule eventyrlysten, og er frisk på at prøve en spændende fusion mellem fransk og japansk madkultur.

Besøgte stedet Februar 2017
Tak, Sabrina J
Vedbæk, Danmark
Bidrager på niveau 1
3 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Fantastisk sted”
Anmeldt 23. januar 2017

Helt igennem gennemført fra vi ankom til vi gik. Blev budt velkommen med en velkomstdrink i deres hyggelig sofa hjørne inden vi blev guidet ovenpå - forbi kokkene og ind det fedeste lokale. Her fik vi serveret den lækreste fire retters menu med tilhørende vinmenu - maden og vinen var verdensklasse. Kan klart anbefales..., kommer helt sikkert igen.

• Besøgte stedet Januar 2017
156 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 27 nyttige stemmer
“Umm”
Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Maden er helt i top, og kan varmt anbefales, men vær advaret alt skal spises med pinde, hvilket er svært, år det er tatar og gele.
Og så var der koldt, den aften i januar, så koldt at jeg hentede min jakke i gardaroben.

Besøgte stedet Januar 2017
Tak, JennyRee

Rejsende, der kiggede på Umami, kiggede også på

Har du været i Umami? Fortæl om dine oplevelser!