“En oplevelse helt i top”
Anmeldelse af Umami

Bidrager på niveau 5
66 anmeldelser
34 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 33 nyttige stemmer
“En oplevelse helt i top”
Anmeldt 5. april 2017

Jeg spiste middag på Umami med et par forretningsforbindelser. Fra start til slut var det en positiv oplevelse. Jeg bestilte ligesom det øvrige selskab deres Omakase menu der er en lang række af mindre specialiteter varierende over fisk, oksekød, sushi og sluttende af med en dessert. Fisken en torsk var nok toppen og desserten med nogle frugter på siden var måske eneste del som skuffede lidt. Vi drak en muserende vin til start og gik derefter over til Sake det passede fint til retterne. Betjening helt i top af et veloplagt tjener team. Det er en af de bedste madoplevelser jeg har haft i København.

• Besøgte stedet April 2017

6 anmeldelser
5 anmeldelser af restauranter
“Fremragende service!”
Anmeldt 5. marts 2017

Dejlig mad, men det der virkelig fangede vores interesse, var den udsøgte service som man fik, af restaurantens personale.

Kan varmt anbefale deres Omakase menu, hvis man er en smule eventyrlysten, og er frisk på at prøve en spændende fusion mellem fransk og japansk madkultur.

Besøgte stedet Februar 2017
Tak, Sabrina J
Vedbæk, Danmark
Bidrager på niveau 1
3 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Fantastisk sted”
Anmeldt 23. januar 2017

Helt igennem gennemført fra vi ankom til vi gik. Blev budt velkommen med en velkomstdrink i deres hyggelig sofa hjørne inden vi blev guidet ovenpå - forbi kokkene og ind det fedeste lokale. Her fik vi serveret den lækreste fire retters menu med tilhørende vinmenu - maden og vinen var verdensklasse. Kan klart anbefales..., kommer helt sikkert igen.

• Besøgte stedet Januar 2017
156 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 27 nyttige stemmer
“Umm”
Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Maden er helt i top, og kan varmt anbefales, men vær advaret alt skal spises med pinde, hvilket er svært, år det er tatar og gele.
Og så var der koldt, den aften i januar, så koldt at jeg hentede min jakke i gardaroben.

Besøgte stedet Januar 2017
Tak, JennyRee
Roskilde, Denmark
Bidrager på niveau 6
107 anmeldelser
37 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 56 nyttige stemmer
“Super lækker mad og god stemning”
Anmeldt 19. december 2016

Vi havde en rigtig hyggelig aften på Umami. Der er en god løftet stemning der ikke gør stedet optimalt til en mere intim middag eller en date. Men vi synes det var hyggeligt der blev snakket og til selskaber på 4 eller 6 er det meget velegnet.
Vi fik Omakase menuen. Alle retter var super lækre, desserten var dog det svageste led og var ikke helt skarp på smagsindtrykkene. Min mand fik vinmenuen og var vildt begejstret. Han følte at vinene løftede retterne til et endnu højere niveau.
vores tjernere var venlige og havde styr på tingene.
Det var ikke en billig aften, men en fair pris for hvad vi fik. Vi kunne sagtens finde på at gøre det igen.

• Besøgte stedet December 2016
1 Tak, WinnieLyngkaer

Rejsende, der kiggede på Umami, kiggede også på

Har du været i Umami? Fortæl om dine oplevelser!