“En oplevelse helt i top”
Anmeldelse af Umami - LUKKET

Umami
Køkkener: Japansk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder, Barhygge
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 5. april 2017

Jeg spiste middag på Umami med et par forretningsforbindelser. Fra start til slut var det en positiv oplevelse. Jeg bestilte ligesom det øvrige selskab deres Omakase menu der er en lang række af mindre specialiteter varierende over fisk, oksekød, sushi og sluttende af med en dessert. Fisken en torsk var nok toppen og desserten med nogle frugter på siden var måske eneste del som skuffede lidt. Vi drak en muserende vin til start og gik derefter over til Sake det passede fint til retterne. Betjening helt i top af et veloplagt tjener team. Det er en af de bedste madoplevelser jeg har haft i København.

Tak, Falholt

Anmeldt 5. marts 2017

Dejlig mad, men det der virkelig fangede vores interesse, var den udsøgte service som man fik, af restaurantens personale.

Kan varmt anbefale deres Omakase menu, hvis man er en smule eventyrlysten, og er frisk på at prøve en spændende fusion mellem fransk og japansk madkultur.

Tak, Sabrina J
Anmeldt 23. januar 2017

Helt igennem gennemført fra vi ankom til vi gik. Blev budt velkommen med en velkomstdrink i deres hyggelig sofa hjørne inden vi blev guidet ovenpå - forbi kokkene og ind det fedeste lokale. Her fik vi serveret den lækreste fire retters menu med tilhørende vinmenu - maden og vinen var verdensklasse. Kan klart anbefales..., kommer helt sikkert igen.

Tak, kroghbrask
Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Maden er helt i top, og kan varmt anbefales, men vær advaret alt skal spises med pinde, hvilket er svært, år det er tatar og gele.
Og så var der koldt, den aften i januar, så koldt at jeg hentede min jakke i gardaroben.

Tak, JennyRee
Anmeldt 19. december 2016

Vi havde en rigtig hyggelig aften på Umami. Der er en god løftet stemning der ikke gør stedet optimalt til en mere intim middag eller en date. Men vi synes det var hyggeligt der blev snakket og til selskaber på 4 eller 6 er det meget velegnet.
Vi fik Omakase menuen. Alle retter var super lækre, desserten var dog det svageste led og var ikke helt skarp på smagsindtrykkene. Min mand fik vinmenuen og var vildt begejstret. Han følte at vinene løftede retterne til et endnu højere niveau.
vores tjernere var venlige og havde styr på tingene.
Det var ikke en billig aften, men en fair pris for hvad vi fik. Vi kunne sagtens finde på at gøre det igen.

1  Tak, WinnieLyngkaer

Rejsende, der kiggede på Umami, kiggede også på