“Fantastisk sted”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Barhygge, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 23. januar 2017

Helt igennem gennemført fra vi ankom til vi gik. Blev budt velkommen med en velkomstdrink i deres hyggelig sofa hjørne inden vi blev guidet ovenpå - forbi kokkene og ind det fedeste lokale. Her fik vi serveret den lækreste fire retters menu med tilhørende vinmenu - maden og vinen var verdensklasse. Kan klart anbefales..., kommer helt sikkert igen.

Tak, kroghbrask
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Maden er helt i top, og kan varmt anbefales, men vær advaret alt skal spises med pinde, hvilket er svært, år det er tatar og gele.
Og så var der koldt, den aften i januar, så koldt at jeg hentede min jakke i gardaroben.

Tak, JennyRee
Anmeldt 19. december 2016

Vi havde en rigtig hyggelig aften på Umami. Der er en god løftet stemning der ikke gør stedet optimalt til en mere intim middag eller en date. Men vi synes det var hyggeligt der blev snakket og til selskaber på 4 eller 6 er det meget velegnet.
Vi fik Omakase menuen. Alle retter var super lækre, desserten var dog det svageste led og var ikke helt skarp på smagsindtrykkene. Min mand fik vinmenuen og var vildt begejstret. Han følte at vinene løftede retterne til et endnu højere niveau.
vores tjernere var venlige og havde styr på tingene.
Det var ikke en billig aften, men en fair pris for hvad vi fik. Vi kunne sagtens finde på at gøre det igen.

1  Tak, WinnieLyngkaer
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Serveres i god atmosfære og så er baren helt i top.

Strengt taget er det ikke mad for mig. Konceptet er for feminint og retterne for nipsagtige. Man kan sidde der en hel aften med servering af den ene petit servering efter den anden - med meget god ventetid imellem - og alligevel gå derfra og være sulten.

Heldigvis ligger der en pølsevogn på Kgs Nytorv.

2  Tak, KrsCph
Anmeldt 5. september 2016 fra mobile enheder

Dejligt hvidvins smagning arrangeret af Laudrup Vine hvor der var sammensat en fantastisk menu til. Mad og vine spillede max sammen og betjeningen var formidabel. Klart et gensyn værd.

2  Tak, Kim Hald S

Rejsende, der kiggede på Umami, kiggede også på

Har du været i Umami? Fortæl om dine oplevelser!