“Lækker mad og fantastisk atmosfære”
Anmeldelse af Umami

Umami
Køkkener: Japansk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Barhygge
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 18. april 2016

Superlækker mad, som blev serveret på en indbydende måde. Alle tjenere var rigtig søde og servicemindede. Vi fik 6 retter og en lille konvolut med en oversigt over alle retterne, det var ret fint.
Restauranten havde en fantastisk atmosfære og var lækkert indrettet! Kan varmt anbefales!

2  Tak, Ditte T
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 3. april 2016

Jeg spiste der i går sammen med 3 andre og vi spiste deres 6 retters menu med et tillæg af kobekød og hummer tempura, samt den tilhørende vinmenu.
Betjeningen i restauranten var god og professionel, men da vi ankom til baren ca. ½ time før vi havde bord var betjeningen ikke særlig effektiv, men drinksne var rigtig gode.
Maden var veltilberedt og velsmagende, men enkelte elementer var ikke helt veltilsmagt og lidt fade i smagen.
Det er helt dominerende problem er dog lydniveauet samt det konceptuelle brug af musik under hele besøget.
Rummet er relativt højloftet og præget af materialer der reflekterer lyden, dette giver et generelt højt lydniveau. Dette har man så helt bevidst valgt at "løse" ved at skrue op for baggrundsmusikken (der er ret påtrængende og ind imellem nærmest dancepræget) resultatet er en kakofoni af lyd, som man ikke kan få skruet ned for. Vi spurgte et par gange og svaret var at det er en del af konceptet og chefen insisterer på at "musikken skal overdøve de andre gæster".
Vi blev bedt om at indtage vores kaffe i baren og blev lovet at der ikke ville blive skruet op for lyden der nede - et løfte der holdt i ca. 5 min før det blev brudt.

Det skal her nævnes at vi efterfølgende uopfordret har modtaget en undskyldning for lyden i baren samt et gavekort på 500.-

Jeg synes det er en skam at man vælger et lydkoncept, der fjerner opmærksomheden fra maden, for det fortjener maden bestemt ikke.

5  Tak, Prause
Anmeldt 11. marts 2016 fra mobile enheder

Venlig betjening og lækker mad. Meget mad hvis man bestiller 6 retters menu, overraskende spændende retter

2  Tak, Christen C
Anmeldt 31. januar 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hjælpsomhed og venlig betjening. God rådgivning om menuvalg. Vi valgte "Omakase" dvs husets menu incl vinmenu. Den ene lækre velsmagende ret tog den anden. Virkelig gode vine, der klædte maden. Og deres Sushi; det bedste vi har smagt nogensinde. ***** ud af fem.

1  Tak, KurtJyllinge
Anmeldt 21. oktober 2015 fra mobile enheder

Var på umami med min kone svigersøster og en veninde. Lækkert sted flot indretning, god sushi med lidt mærkelig toping. Foretrækker sticks'n'sushi, men rigtig god sushi. En ret i omakase menuen var virkelig god, noget filet med krølfedt fra kobe kød, svampe, græskar og rodfrugter, den sku man bare ha bestilt 5 portioner af, istedet for menuen.

1  Tak, Jacob Ø

Rejsende, der kiggede på Umami, kiggede også på

Har du været i Umami? Fortæl om dine oplevelser!