“Fantastisk”

Velegnet til: Barhygge, Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. juni 2013

Super fusionsmad. Stor oplevelse. Kan klart anbefales. Vi valgte en omakase, som er kokkens valg. Det gjorde det ret spændende blot at få forskellige retter ind med forskellige smagsindtryk.

Tak, joelgrondrup

Anmeldt 20. maj 2013

Vi var 2 personer på grand prix aftenen. Måske derfor der ikke var mange gæster!, men vi fik alligevel lov at vente i baren på vores bord!
Vi bestilte menuen som bestod af 6 mindre retter. Alle var smukt anrettet, men den røde tråd manglede. Eksempelvis var der en svinekødsservering mellem laksetatar og Sushi. Vi drak Sake til retterne. Betjeningen var perfekt, men vin. vand og mad var overpriset. Belysningen var for kraftig denne aften. Jeg har været her før hvor belysningen har været mere dæmpet, med deraf bedre stemning til følge. Det var ikke value for money!

1  Tak, Janrisk
Anmeldt 23. april 2013 fra mobile enheder

Vi startede med en Ginger/Passion drink i baren - fremragende! Dernæst lækker mad. Havgus med hummerskum kan varmt anbefales, samt lækker kalvemørbrad. Var dog ikke så "blown away" af deres sushi, ikke særlig imponerende.
Lækre vine og god stemning. Dog var der lidt for koldt ovenpå.
Alt i alt, SKAL PRØVES (igen) :)

Tak, JayDee85
Anmeldt 30. marts 2013

Umami er nok Københavns mest stilfulde sushi restaurant, men det er så også hvad du betaler for. Maden og servicen følger desværre ikke med. Her serveres bestemt ikke dårlig mad, udvalget af Japansk inspirerede retter og sushi er stort og indbydende, vinkortet er overraskende. Men priserne er opskruede i forhold til kvalitet og service. Vi spiste en sen fredag, og man fornemmende på stemningen at personalet havde haft en stressende dag og mest af alt helst ville gøre,det af med os og komme hjem, måske de i køkkenet havde det på samme måde. Der kom desværre ingen overraskelser på bordet,,blot det almindelige og traditionelle Japansk køkken, som eller har alle muligheder for at overraske.
Tvivler på vi kommer igen...

Tak, Martin G
Anmeldt 16. januar 2013

Flotte lokaler og stemning. Noget koldt ved bordene, vi sad og frøs.
Meget personale der er meget opmærksomme.

Meget dyrt, og desværre svingende kvalitet. Min tun var med sener! Fik den dog byttet efter en masse brok. Har prøvet væsentligt bedre sushi andre steder ex. Alex sushi

Tak, Jakob J

Rejsende, der kiggede på Umami, kiggede også på