“3½ stjerne”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 5. juli 2016

Vi fik en 3 retters frokost menu, hvor råvarer og tilberedning generelt var fint, men hvor nogen af smagskombinationerne ikke rigtig lykkedes, som fx en coleslaw, med meget lange strimler af agurk i en intetsigende dressing. Brødet og silden var ellers godt ligesom det gris der var sidste del af menuen. Servicen var venlig men også lidt rutinepræget, og det er altså ikke billigt at spise her. Til gengæld sidder man med en fantastisk udsigt ud over havnen, så alt i alt en lidt blandet oplevelse med pil op.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Nordboen

Anmeldt 3. juli 2016

Virkelig god restaurant beliggende i Den Sorte Diamant. Smagfuldt indrettet med godt lysindfald fra store vinduespartier ud mod Københavns smukke havn. Menuen er baseret på årstidens bedste råvarer, og hver ret er en sanseoplevelse. Særlige hensyn til mad og drikkevarer imødekommes med lækre indslag. Personalet er professionelt og opmærksomt. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Lene R
Anmeldt 21. juni 2016

Udsigten på stedet kan man jo ikke pille ved, meget flot. Personalet er også ganske opmærksomt og behageligt. Maden er meget æstetisk smukt med megen brug af blomster og andre effekter. Smagen på de forskellige retter er meget fine, nærmest feminine, og for mit vedkommende måske lidt for meget til den fine side, der kunne godt være lidt mere smæk for skillingen. Retfærdigvis skal det nævnes at den BBQ gris vi fik var fantastisk.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, MrBarfoed
Anmeldt 12. juni 2016

Vi havde købt "Støt og spis" til støtte for Kræftens bekæmpelse. Vi fik 4 retter og det kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, ConnyT772
Anmeldt 25. maj 2016

Jeg var på Søren K i februar til Dining Week og jeg er glad for, jeg netop valgte at spise hos dem. De tre retter var alle virkelig godt sat sammen ingrediensmæssigt, de var enkle og velsmagende på en gang. Det virker, som om de hos Søren K forstår, at man ikke behøver at bruge 10-15 forskellige ingredienser i en ret for at den bliver god og det sætter jeg personligt pris på. De havde også sammensat en vinmenu til menuen og vinene passede godt til alle retterne. Selv uden for Dining Week-regi er det bestemt ikke i den dyre ende af prisskalaen og jeg kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, WBKBH