“Servicen er ikke eksisterende”
Anmeldelse af Riz Raz

Riz Raz
Køkkener: Middelhavsområdet, Egyptisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Buffet, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vegetar/ vegansk buffet med glutenfrie & Raw Food alternativer. Black Angus Ribeye, gode vine og økologisk øl.
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Det virkede ikke til, at der var meget travlt, men vi skulle vente længe på at få lov til at bestille, får vores drikkevare og på at få regningen. Alle tre gange måtte vi selv hive fat i dem flere gange.

Da vi så skulle betale, italesatte tjeneren meget eksplicit, hvordan man kunne give drikkepenge. Og sagde lidt henkastet, at man ikke behøvedes.

Jeg følte mig faktisk lidt presset og gav, men der havde faktisk ikke været nogen form for service eller opmærksomhed. Jeg syntes det var lige groft nok.

Derudover spiser man en god vegetarbuffet for rimelige penge.

Tak, Worldtravelser123

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Maden er super god. Fik selv en moules frites som smagte utrolig godt, nok den bedste jeg har smagt. Buffeten var også rigtig god, der var masser af lækkert mad

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Freja F
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg fik en veggieburger, og den smagte dejligt - både set alene og som sammenligning med en almindelig burger. Gode pomfritter. Fin betjening.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, FSGRA
Anmeldt 17. maj 2021

Frokost buffet er blevet meget mindre.
Vi oplevede at de grønne bønner var rå og de 3 varme retter var kedelige og havde stået alt for længe.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 0mazes0
Anmeldt 2. maj 2021 fra mobile enheder

Super fint og mega hyggeligt sted!! Vi elskede den følelse af hygge og afslapning som riz raz stod for.
Maden var super, lækker vin, godt udvalg til rimelige priser :)
All in all, super lækkert, skal nok komme tilbage

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Nicholas Søvind D

Rejsende, der kiggede på Riz Raz, kiggede også på

Har du været i Riz Raz? Fortæl om dine oplevelser!