“Lang ventetid, middelmådig mad”
Anmeldelse af Riz Raz

Riz Raz
Reservér bord
man. 10/8
20:00
Køkkener: Middelhavsområdet, Egyptisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Buffet, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vegetar/ vegansk buffet med glutenfrie & Raw Food alternativer. Black Angus Ribeye, gode vine og økologisk øl.
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Bestilte en klassisk burger med pommes, hvor bøffen skulle være medium. Først efter 40 minutter kom den, og var stegt så meget at den var grå indvendigt. Alt i alt smagte maden fint, men bedre var det heller ikke.

Tak, johanneriis

Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ventede 40 min på en klassisk burger, hvor bøffen (som skulle være medium rare), var helt grå. Det skal siges at det var på en onsdag hvor restauranten knap var halv fyldt. Desværre ikke en restaurant som kan anbefales, selvom omgivelserne er hyggelige.

Tak, christianravnthomsen
Anmeldt 19. juni 2020

Fantastisk besøg hos Riz Raz, virkelig god mad og ekstraordinær service. Var her sammen med mine veninder og vi kommer helt klar tilbage igen. De serverer også de lækreste drinks

Dato for besøg: juni 2020
Tak, sofieamalieh2018
Anmeldt 10. juni 2020

14 mennesker til frokost buffet. - fødselsdag Dejlig mad og professionelt personale.
Meget hyggelige omgivelser hvor Coronareglerne blev strengt overholdt.
Riz Raz Kompagnistræde 20 kan varmt anbefales

Dato for besøg: juni 2020
Tak, sedigom1
Anmeldt 21. februar 2020 fra mobile enheder

Dejlig, inspirerende, vegetarisk- og vegansk buffet. På menukortet findes kød og alle, fra drengene på 11 og 14, til os voksne, der gerne selv kreerer inspirerende salater, gik tilfredse fra hhv buffet og ( den unge mands) burger.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Yael B

Rejsende, der kiggede på Riz Raz, kiggede også på

Har du været i Riz Raz? Fortæl om dine oplevelser!