“Super frokost”
Anmeldelse af Riz Raz

Riz Raz
Book med
Riz Raz er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Middelhavsområdet, Egyptisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Buffet, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vegetar/ vegansk buffet med glutenfrie & Raw Food alternativer. Black Angus Ribeye, gode vine og økologisk øl.
Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

Vi havde en superlørdags frokost, maden på buffeten vi vel tilberedt og personalet venlig selv om der var lørdags travlt. Så vi kommer gerne igen.

Tak, kepa6310

Anmeldt 14. august 2017

der er noget til enhver smag, her veganer og dem der er til bøffer kan mødes. deres burger var noget særligt!

Tak, Worood-al
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Rimeligt, men ikke prangende restaurant.
Tjeneren var ikke så glad, så det farvede helt klart Vores besøg.
Overskueligt udvalg og ok buffet

Tak, KnorFromDenmark
Anmeldt 28. juni 2017 fra mobile enheder

Lækker buffet, hvor alt er vegetarisk eller vegansk. Skifter løbende udvalg. Deres falafler er fantastiske !

Tak, sbirkelyng
Anmeldt 9. maj 2017 fra mobile enheder

Spist buffet mange gange her, altid stort udvalg af mange forskellige grøntsagsretter. Det er ikke højgastronomi, men mere varieret end det man ser på andre vegetarsteder. I de senere år er der også kommet bøffer på kortet, det kunne jeg ikke drømme om at spise her.
De burde gøre mere for at opfordre gæsterne til at vaske/afspritte hænder ved buffet. Toiletfaciliteter er middelmådige.

Tak, OleTr

Rejsende, der kiggede på Riz Raz, kiggede også på

Har du været i Riz Raz? Fortæl om dine oplevelser!