“Noget for enhver smag”
Anmeldelse af Riz Raz

Riz Raz
Book med
Spar op til 30 %, når du reserverer online *
Riz Raz er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Middelhavsområdet, Egyptisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Buffet, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vegetar/ vegansk buffet med glutenfrie & Raw Food alternativer. Black Angus Ribeye, gode vine og økologisk øl.
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Rimeligt, men ikke prangende restaurant.
Tjeneren var ikke så glad, så det farvede helt klart Vores besøg.
Overskueligt udvalg og ok buffet

Tak, KnorFromDenmark

Anmeldt 28. juni 2017 fra mobile enheder

Lækker buffet, hvor alt er vegetarisk eller vegansk. Skifter løbende udvalg. Deres falafler er fantastiske !

Tak, sbirkelyng
Anmeldt 9. maj 2017 fra mobile enheder

Spist buffet mange gange her, altid stort udvalg af mange forskellige grøntsagsretter. Det er ikke højgastronomi, men mere varieret end det man ser på andre vegetarsteder. I de senere år er der også kommet bøffer på kortet, det kunne jeg ikke drømme om at spise her.
De burde gøre mere for at opfordre gæsterne til at vaske/afspritte hænder ved buffet. Toiletfaciliteter er middelmådige.

Tak, OleTr
Anmeldt 30. april 2017 fra mobile enheder

Jeg var der en sommerdag med min veninde hvor vi sad udenfor og fik en caféburger. Den var virkelig lækker, faktisk bedre end andre cafeburgere jeg før har smagt! Indenfor så der også rigtig hyggelig ud og deres buffé så virkelig lækker ud! Betjeningen var også meget god.
Hvis jeg så rigtigt så jeg en lille baggård hvor man også kunne sidde og spise, det lignede en rigtig spansk/italiensk baggård hvor jeg kunne forestille mig der også var super hyggeligt at sidde. 5 ⭐️her fra!

Tak, karenlbh
Anmeldt 27. april 2017 fra mobile enheder

Vi var på besøg en alm torsdag aften. Meget velbesøgt var stedet. Man forstår dog ikke helt hvorfor. Betjeningen var uopmærksom og kunne knapt betjene de danske gæster. Maden var kedelig og uden smag. Tror ikke jeg kommer igen.

Tak, Fromdania

Rejsende, der kiggede på Riz Raz, kiggede også på

Har du været i Riz Raz? Fortæl om dine oplevelser!