“Et godt koncept”
Anmeldelse af Riz Raz

Riz Raz
Book med
Riz Raz er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Middelhavsområdet, Egyptisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Buffet, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vegetar/ vegansk buffet med glutenfrie & Raw Food alternativer. Black Angus Ribeye, gode vine og økologisk øl.
Anmeldt 26. april 2017

Når man er en tur i byen og kommer i tanker om at man ikke gider gå hjem og lave mad, er Rizraz et glimrende alternativ. Tager man buffeten bestemmer man selv hvad man vil spise af gode veltillavede grønsagsretter til en pris alle husholdnings budgetter kan holde til.

1  Tak, Slotsherren

Anmeldt 11. april 2017

Umiddelbart var jeg i tvivl om jeg kunne spise her, da jeg har nogle udfordringer mht. allergi. Det viste sig, at de havde den skønneste buffet. Alle retter havde skilte med ingredienser. Dér var tydeligt anført, om retten indeholdt fx. gluten. Jeg kunne faktisk spise det meste. Det var noget af det mest lækre jeg har smagt. Sød betjening.

Tak, Rikke R
Anmeldt 7. april 2017

Lækker vegetarbuffet med en masse forskellige retter. Venlig betjening og bare et rigtigt hyggeligt sted.

Tak, Martina G
Anmeldt 17. marts 2017 fra mobile enheder

Fin og varieret vegetar buffet, gode burgere.
Venlig betjening. 35 min tilberedelsestid på burger er måske i overkant?
115 kr for burger og 99 kr for buffet- helt ok.

Tak, Line F
Anmeldt 3. marts 2017

Er man til grøntsagsretter, er dette stedet at besøge. Der er alverdens lækre retter og salater med super dressinger og det bedste brød. Man kan angribe hele buffeten med alle disse herligheder for en utroligt rimelig penge.

personaler er vildt flinke og smilende og er ved bordet på et nanosekund, selvom der var pænt med gæster, da vi besøgte stedet.
Alt her er bare mums

Tak, Birgitte L

Rejsende, der kiggede på Riz Raz, kiggede også på

Har du været i Riz Raz? Fortæl om dine oplevelser!