“Altid lækkert”
Anmeldelse af Riz Raz

Riz Raz
Reservér med
Riz Raz er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Middelhavsområdet, Egyptisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Buffet, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vegetar/ vegansk buffet med glutenfrie & Raw Food alternativer. Black Angus Ribeye, gode vine og økologisk øl.
Anmeldt for 18. februar 2017

Super dejlige vegetarretter lavet på friske råvarer og et kæmpe udvalg. Yderst velsmagende og lækkert. Venlig og hurtig betjening. Dejligt friskbagt pitabrød og gratis vand ved køb af vin. Husets rødvin er glimrende og koster 185,- kr. Kan varmt anbefales!

Tak, MrJGraff

Anmeldt for 17. februar 2017

God betjening og dejlig mad. Saftig bøf og lækker øl. Kan varmt anbefaldes og sikker et sted jeg besøger igen.

Tak, Marshoud
Anmeldt for 19. december 2016

Skal det gå lidt stærk og vil man gerne have noget sundt at spiser er dette sted et udemærke sted - det er billigt og maden fremstår veltillavet og sund. Restaurantrummet er lidt kedeligt og der er en smule koldt, men det opvejes af den søde betjening og et godt måltid i den prisbillige ende.

Tak, thil1972
Anmeldt for 16. november 2016 fra mobile enheder

Vi ved tre inde og spise aftensmad på RizRaz og bestilt alle tre buffet. Det var rigtig god mad med en god variation i de vegetariske retter som alt i alt var gode, det eneste som ikke lige var i min smag ved deres spinat lasagne som ikke have det store i tekstur og var meget smattet, smagen var dog ok.

Tak, erikaaeoee
Anmeldt for 6. november 2016

Havde inviteret familie på middag, og første tanke da jeg så lokalerne var at jeg havde valgt forkert. Vi var nogle af de første søndag aften kl. 17.10, og der var store lokaler med få mennesker. Lidt kedelig indrettet. I tillæg stor der en stor affugter og larmet, ikke langt fra hvor vi sad.
Men mad og betjening var til gengæld meget fint til prisen. Fik selv en mørbrad, som både havde rigtig fin størrelse, og rigtig stegt. Calamari til forret og Creme Brulee til dessert. Alt smagte rigtig fint, og til en meget fornuftig pris. Venlig og god betjening.

Tak, lorentsnv

Rejsende, der kiggede på Riz Raz, kiggede også på

Har du været i Riz Raz? Fortæl om dine oplevelser!