“HYGGELIG restaurant i centrum af Cph”
Anmeldelse af Restaurant Rebel

Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2020

Have bestilt een af deres specielle menuer - DET var en rigtig god positiv overraskelse, dejligt diskret sted, hyggelig stemning, god professionel betjening - vi kommer uden tvivl tilbage!!!

Tak, JorgenLundM
LasseJKBH, Markedsføring hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2020

Hej Jørgen,

Mange tak for din feedback. Vi er rigtig glade for, at I havde en god oplevelse hos os og satte pris på jeres besøg. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen!

Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Maden var virkelig god!! Betjeningen derimod kan diskuteres. Hvidvinen var ikke kold, der var ingen vinkøler. Tjeneren var mere opmærksom på nabobordet som han åbenbart kendte. De hyggesnakkede og smagte på vin sammen. Det var virkelig upassende, at en tjener drikker alkohol i arbejdstiden. Mersalg var der ingen af, vi kunne godt drikke et glas rødvin og kaffe til desserten, men det blev vi desværre ikke tilbudt.

1  Tak, Fru_henriksen
LasseJKBH, Markedsføring hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Kære Agnete,

Tak for din anmeldelse og dine fine ord om vores mad. Vi sætter stor pris på al slags kritik og tager det naturligvis seriøst, når du i dette tilfælde har haft en følelse af, at vores medarbejder har forfordelt jeres bord og dermed også eventuelt andre gæster. Sådan skal det selvfølgelig ikke være - og det beklager vi. Dine bemærkninger omkring vores mangelfulde service er sendt til rette vedkommende med henblik på evaluering og nyttig lærdom!

Anmeldt 19. juli 2020

Lækker og meget velsmagende mad og fantastisk vin dertil. Anbefaler at man bestiller vinmenu til maden, vi bestilte' mini rebel ' og vinmenu . Fin betjening af kokke og tjenere.
Bestemt en restaurant man besøger igen.

Tak, 483vibekel
LasseJKBH, Markedsføring hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juli 2020

Kære Vibeke L,

Tak for nogle rigtig dejlige ord, om dit besøg hos os. Det sætter vi stor pris på - og vi glæder os til at byde dig velkommen igen. Vi sender din ros videre til mandskabet i køkkenet og vores tjenere.

Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik en helt igennem fantastisk oplevelse med Rebels 3-snacks og 3-retters menu plus meget velsmagende vinmenu. Tjenerne var også meget venlige og professionelle.

Det kan og skal klart anbefales!

Tak, severintobias
LasseJKBH, Markedsføring hos Restaurant Rebel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2020

Hejsa,

Tak for din fine anmeldelse og flotte ord. Det sætter vi stor pris på. Dine ligeledes positive bemærkninger om vores tjenerpersonale bliver videregivet med det samme! Vi håber på at se jer igen!

Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Vi nåede at få take away herfra to gange under corona, og det var virkelig godt.
Velsmagende lækre retter og anden gang fik vi lidt ekstra surpise med.
Kan varmt anbefale deres mad, glæder mig til at snart bestille bord til et rigtigt besøg.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Pkoch

Hejsa,

Mange tak for dine fine ord. Det er rigtig taknemmelige over, at I fik støttet os hele to gange under de lidt usædvanlige forhold. Det betyder alverden for vores lille sted.

Rejsende, der kiggede på Restaurant Rebel, kiggede også på

Har du været i Restaurant Rebel? Fortæl om dine oplevelser!